در شبکه دو؛

آغاز پخش فصل جدید «عصر خانواده» برای خانواده‌های ایرانی

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۸:۴۹
کد خبر: ۹۲۹۵۵۲
آغاز پخش فصل جدید «عصر خانواده» برای خانواده‌های ایرانی
فصل جدید برنامه «عصرخانواده» با تغییراتی ساختاری و محتوایی از یکشنبه دهم آذر روانه آنتن می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فصل جدید«عصر خانواده» با هدف اطلاع‌رسانی، آموزش و ارائه راهکارهای مناسب به خانواده در موضوعات مختلف تهیه شده. این مجموعه در تازه‌ترین فصل خود از حضور مجریانی جدید بهره برده و با تهیه مستندهایی گزارشی در کنار بخش‌های مختلف روانه آنتن می‌شود.

در این برنامه هر هفته یک موضوع به صورت پرونده‌ ویژه از زوایای مختلف بررسی می‌شود. به عنوان مثال در موضوع مهمانی زیرشاخه‌هایی مثل دورهمی‌های خانوادگی، جشن تولد، مراسم ازدواج، مهمانی‌های خارج از خانه و ... به عنوان موضوعات روز مطرح می‌شوند و تفاوتی که نسبت به گذشته در آن ایجاد شده این است که هر مجری وظیفه تولید یک مستند گزارشی از زاویه‌ای خاص را بر عهده دارد. این برنامه قرار نیست بیانی نصیحت‌گونه داشته باشد بلکه در آن راهکارهایی ساده و در دسترس و تکنیک‌هایی مناسب فضای امروز اقتصادی و اجتماعی جامعه به مخاطب عرضه می‌شود.

مجریان برنامه هم بر اساس تخصصی که دارند در هر بخش برنامه نگاهی ویژه بر موضوع برنامه خواهند داشت. از بخش‌های دیگر برنامه می‌توان به آموزش آشپزی ساده و ارزان همراه با تغذیه سالم و ... اشاره کرد.

نویسندگان فصل جدید «عصر خانواده» مهدی استاداحمد و حسن صنوبری و مجریان حسام جوادی وثیق، علیرضا محمدپور، شیوا قانعی، رزیتا قبادی، مرضیه کردی، نعیمه خزایی، علی عاطفی و دریانه قزوینی خواهند بود.

«عصر خانواده» کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی که شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 18:00 روانه آنتن می‌شود.

نظر شما