«مرد ایرلندی» در راه اسکار؛

خیز مارتین اسکورسیزی برای دریافت دومین اسکارش

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۹:۲۲
کد خبر: ۹۲۹۹۲۵
خیز مارتین اسکورسیزی برای دریافت دومین اسکارش
تلما شونمیکر تدوینگر صاحب نام سینمای جهان در آستانه ثبت رکوردی تاریخی در جوایز اسکار است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تدوینگر همیشگی مارتین اسکورسیزی که تا به حال توانسته سه بار جایزه اسکار بهترین تدوین را برای کار با اسکورسیزی در فیلم های «گاو خشگمین»، «هوانورد» و «رفتگان» به خانه ببرد در حال حاضر برای اثر حماسی پرشکوه «مرد ایرلندی» محصول نتفلیکس نیز بیشترین بخت بردن جایزه اسکار بهترین تدوین امسال را داراست.

شونمیکر اگر بتواند چهارمین اسکارش را برای این جدیدترین ساخته اسکورسیزی کسب کند تبدیل به پرافتخارترین فرد در شاخه اسکار بهترین تدوینگر می شود.

در حال حاضر رکورد داران جایزه اسکار بخش بهترین تدوین این افراد هستند:

۱-رالف داوسون برنده سه جایزه اسکار در فیلم های «رویای شب نیمه تابستان»، «آنتونی ادورس»، «ماجراهای رابین هود». ۲-دنیل مندل برنده سه جایزه اسکار در فیلم های «غرور یانکی ها»، «بهترین سالهای زندگی ما» و «آپارتمان». ۳-مایکل کان برنده سه جایزه اسکار در فیل های «مهاجمان صندوقچه گمشده»، «فهرست شیندلر» و «نجات سرباز رایان». ۴-تلما شونمیکر برنده سه جایزه اسکار در فیلم های «گاو خشگمین»، «هوانورد» و «رفتگان».

همکاری طولانی مدت تلما شونمیکر و اسکورسیزی در کنار این سه جایزه اسکار سه نامزدی اسکار بهترین تدوین را نیز برای شونمیکر به ارمغان آورده است. تلما شونمیکر یک نامزدی اسکار دیگر نیز در کارنامه دارد که مربوط یکی از معدود کارهای او بدون مارتین اسکورسیزی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز