" نسیم حیات " روی آنتن شبکه پنج؛

تلویزیون به فعالان محیط زیست کمک می کند

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۲۹۹۸۱
تلویزیون به فعالان محیط زیست کمک می کند
اولین قسمت برنامه ترکیبی – تولیدی «نسیم حیات» با محوریت بررسی چالش های آب و محیط زیست به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی یکشنبه 10 آذرماه ساعت 21:30 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما،  امیر حسن خواجوی تهیه کننده " نسیم حیات" در توضیح این برنامه گفت: "نسیم حیات"  در هر قسمت، یکی از چالش های حوزه آب و محیط زیست کشورمان را در قالبی جذاب و با آیتم های متنوع بررسی می کند. 

وی ادامه داد: این برنامه، علاوه بر گفت و گویی داغ و چالشی با کارشناسان و مدیران مرتبط با موضوع برنامه، وضعیت کشورمان در آن حوزه با وضعیت کشورهای پیشرفته مقایسه شده و حرکت های دانش بنیان و خلاقانه جوانان در گوشه و کنار کشور برای حل این چالش ها به تصویر کشیده شده است.

خواجوی تصریح کرد: از دیگر جذابیت های "نسیم حیات" برای فعالان آب و محیط زیست، امکان ارسال ایده های حل چالش های محیط زیست و حضور صاحبان ایده های برتر در برنامه برای تبیین و حمایت از آن ایده است.

آلودگی آب، محیط زیست شهری، طراحی شهری، مدیریت پسماند، دستگاه های تصفیه آب خانگی و دیپلماسی آب موضوعات قسمت های ابتدایی این برنامه است.

"نسیم حیات"  کاری از گروه اجتماعی هر هفته یکشنبه ها با اجرای اسماعیل باستانی از ساعت 21:30 به مدت 50 دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد بود.

نظر شما