چهارمین شماره از کمیک بوک ایلیا منتشر شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۴:۰۰
کد خبر: ۹۳۰۰۲۳
چهارمین  شماره از کمیک بوک ایلیا منتشر شد
مجموعه داستان مصور ایلیا، یک مجموعه داستانی سریالی است که توسط شرکت کمیکا طراحی و تولید شده و روایت کننده داستانی ابرقهرمان ایرانی است که به همراه دوستانش به قدرت ماورایی دست می یابد و از آن برای مبارزه با نیروهای شرور و اهریمنی استفاده می کنند. در این شماره ایلیا به قدرت ابرقهرمانی رسیده و با اهریمنی که به تهران حمله کرده، مبارزه می کند. اما اهریمن های قوی تری در انتظار هستند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این جلد در ادامه داستانهای سه جلد قبلی است. در پشت جلد این شماره آمده است : «امیرعلی با انتخاب راه پدرش و تبدیل شدن به یه مبارز، خودش رو در معرض چالشهای بزرگی قرار داده و اولینشون آتیشیه که خود امیرعلی قبلا به راه انداخته و حالا قراره سر از خاکستر بلند کنه. چالش یه دشمن قدیمی که از دروازه جهنم برگشته تا انتقامش رو بگیره. باید دید آیا امیرعلی این بار هم موفق میشه از پسش بر بیاد یا نه؟»

در این مجموعه داستان تلاش شده که از المان های ایرانی و اسلامی در طراحی محیط داستان و معماری ساختمان ها استفاده شود تا فضای داستان برای مخاطبان آشنا و ملموس تر باشد. همچنین استفاده از الگوهای اسلامی و متناسب با فرهنگ ایرانی و بازسازی آن ها در قالب شخصیت های امروزی از دیگر ویژگی های این کمیک بوک می باشد.

نظر شما