قدردانی از رسانه ملی برای پوشش رسانه ای جایزه مصطفی (ص)

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۰:۵۶
کد خبر: ۹۳۱۰۱۲
قدردانی از رسانه ملی برای پوشش رسانه ای جایزه مصطفی (ص)
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نامه ای خطاب به رئیس رسانه ملی از پوشش رسانه ای جایزه مصطفی (ص) قدردانی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سورنا ستاری در نامه خود خطاب به دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی با اشاره به اهمیت ترویج علم و تمدن ایران اسلامی یاد آور شد: در زمانه ای که فراموشی می فروشند، اخگر آگاهی، شعله می زند ققنوس جان خردمندان را، اینک زمان یاد آوری است، یاد آوری دوران طلایی علم و تمدن ایرانی اسلامی، پیشرفت و تعالی، ذات اسلام و مسلمانی است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خاطر نشان کرد: جایزه مصطفی (ص) تلاشی است برای یاد آوری عصر جدید مسلمانی، معرفی و فرهنگ سازی این دوران تاریخی عهدی است سنگین و مقدس. عنایت و زحمات جنابعالی و تمامی مجموعه محترم آن سازمان در معرفی، ترویج و فرهنگ سازی این جایزه بین المللی، دست مریزاد داشت جایزه ای که به امید حق تعالی، آبروی جهان اسلام بوده است و خواهد شد. ضمن تقدیر و تشکر، آرزومندم حضور موثرتان در این مسیر همچون گذشته، تسهیل گر و تسریع بخش فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان مام میهن و تمدن نوین جهان اسلام باشد. همانگونه که تمنای ایران و سفارش رهبر فرزانه ی انقلابمان است.

شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی به خصوص شبکه آموزش سیما با پخش مستقیم مراسم اعطای جایزه بزرگ مصطفی (ص) یار و همراه رسانه ای پارک علم و فن آوری پردیس در انعکاس دستاوردهای افتخار آفرین آن بود تا جایی که پخش مستقیم مراسم اعطای جایزه بزرگ مصطفی (ص) از شبکه آموزش سیما با استقبال نخبگان و فرهیختگان کشور همراه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز