همزمان با روز جهانی معلولین؛

«متری شیش و نیم» برای نابینایان توضیح دار شد!

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۷:۲۵
کد خبر: ۹۳۱۳۵۱
«متری شیش و نیم» برای نابینایان توضیح دار شد!
فیلم سینمایی "متری شش و نیم" با همکاری" فیلیمو" و "سوینا"، برای انتشار اینترنتی ویژه نابینایان توضیح‌دار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ طی این همکاری از این پس فیلم‌‌ها‌ و سریال‌‌های محبوب که تا به حال صوتی نشده است به شکل حرفه‌‌ای و با حضور چهره‌‌ها توضیح‌‌دار و پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی "متری شش و نیم" به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان  اولین فیلمی است که با همکاری فیلیمو و سوینا با صدای احسان کرمی توضیح دار و همزمان با روز جهانی معلولین در این سامانه منتشر شده است. این فیلم نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

سوینا با شعار سینمای ویژه نابینایان، با هدف فراهم آوردن امکان دسترسی افراد نابینا و کم‌بینا به تولیدات سینمایی تاسیس شده است و در تازه‌ترین همکاری خود با سرویس وی‌اودی فیلیمو، در راه انتشار عمومی فیلم‌های مناسب‌سازی شده برای نابینایان گام برداشته است. 

فیلیمو نیز تاکنون  با مناسب سازی و انتشار فیلم‌ها و سریال های متعددی از جمله مانکن، نهنگ آبی، احضار، آینه بغل، به وقت شام و ... برای ناشنوایان در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام کرده و در آینده نیز مجموعه فیلم های ویژه گروه نابینایان و ناشنوایان را کامل تر خواهد کرد.

نظر شما