حذف دورهمی تصمیم جدید مدیران شبکه نسیم؛

گویا صلاح نیست فعلا مهران مدیری روی آنتن برود!

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۵:۴۰
کد خبر: ۹۳۱۴۵۷
چندی پیش در مطلبی به این اشاره کردیم که بهتر است شبکه نسیم به فکر برندسازی باشد، اتفاقی که در حال رخ دادن است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ قائم مقام شبکه نسیم علی اکبر قاسمی می گوید ساخت برنامه «دورهمی» منتفی اما برنامه «خندوانه» در راه است. او می گوید پخش برنامه «دورهمی» به عوامل مختلفی بستگی دارد که ارزیابی این عوامل به یک تصمیم نهایی نرسیده است. ما باید برند سازی کنیم نباید یک برنامه ای را متولد و آن را زودهنگام از بین ببریم.

شبکه نسیم با تمهیداتی که دارد برنامه ها را در سراشیبی سقوط قرار نمی دهد ما سالها دورهمی، خندوانه، کودک شو را داشتیم که ادامه دار بوده است. البته برنامه «خندوانه» را حفظ خواهیم کرد، چراکه مخاطبان خاص خودش را دارد.

بدیهی است سخنان قائم مقام شبکه نسیم نشان از این دارد که طی تصمیم درستی، این شبکه به دنبال نو سازی و اتفاقاتی ویژه است نه اینکه مدام به سمت برگ بنده های از پیش برنده اش برود. درواقع مشخصا در شرایط فعلی ، مدیران شبکه نسیم صلاح ندیدند مهران مدیری را که نگاهی کاملا بی مهابا در نقد دارد روی آنتن ببرند و برنامه «خندوانه» را که مدتی آماده است کم کم روی آنتن خواهند فرستاد تا هم فرصتی باشد برای دیگر برنامه ها و هم کنداکتور شبکه از برنامه های جذاب خالی نماند.

بدیهی است محمد احسانی مدیر شبکه نسیم که در به کارگیری ستاره های سینما در تلویزیون بسیار هوشمند عمل می کند و شناخت درستی از ژانری که قرار است در شبکه نسیم برنامه سازی شود دارد، به زودی جایگزین مناسبی برای مهران مدیری پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه مهران مدیری به عنوان یک برند تلویزیونی می تواند برگ رو نکرده او باقی بماند.

شبکه نسیم بعد از محرم و صفر جان دوباره گرفت، دوباره مخاطبانش را بازگرداند اما به رغم تصمیم برای بازگشت مهران مدیری مشخصا صلاح نیست او فعلا روی آنتن برود.

پیروز قهرمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز