«بر خط شو» برای نوجوانان و جوانان

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۸:۳۲
کد خبر: ۹۳۱۴۷۲
«بر خط  شو» برای نوجوانان و جوانان
​تهیه کننده مسابقه " بر خط شو" با اشاره به تغییرات این مسابقه گفت: شرکت کننده های تلفنی مسابقه ما نوجوانان و جوانان هستند، یعنی گروه سنی 15 تا 25 سال که بیشتر سوالات ما برای این رده سنی طراحی شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  محسن سال افزون با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های این مسابقه بی شمار شرکت کننده است، اضافه کرد: بینندگان می‌توانند همزمان با شرکت کننده تلفنی، از طریق اپلیکیشن برنامه )با استفاده از تلفن همراه) به سوالات پاسخ بدهند و امتیاز کسب کنند و شانس شرکت به صورت تلفنی در برنامه را کسب کنند. دراین بخش محدوده سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه این مسابقه در راستای افزایش سطح آگاهی و اطلاعات عمومی در کنار ایجاد فضای سرگرمی سالم و شاد برای خانواده‌ها در ساعات ظهرگاهی طراحی شده است، گفت: شروع این برنامه با معرفی کتاب در حوزه نوجوان و جوان است. همچنین معرفی یک مکان گردشگری در تهران تیتراژ پایانی مسابقه خواهد بود. 

تهیه کننده مسابقه " برخط شو" گفت: سید ایمان موسوی به عنوان مجری آقا اضافه شده است. المیرا سماواتی نیز از مجریان این برنامه است. 

فصل جدید مسابقه" بر خط شو "کاری از گروه تهران و شهروندی است که از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 14:30 بر روی آنتن شبکه پنج می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز