محیا دهقانی:

استرس بازی کردن نقش مادر یک دختر ۱۲ ساله را داشتم!

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۳۱۶۷۷
استرس بازی کردن نقش مادر یک دختر ۱۲ ساله را داشتم!
محیا دهقانی در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «لیلاج» گفت: سن من به کسی که یک دختر 12 ساله داشته باشد نمی‌خورد، به همین دلیل در تمام طول کار استرس این را داشتم که چگونه این نقش را بازی کنم.

محیا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به فضای ساخت فیلم «لیلاج» گفت: تفاوت این کار برای من این بود که فیلم کاملا از هر نظر مستقل ساخته شد و روی پاش خودش ایستاده است.

او ادامه داد: نقش من در این فیلم یک مادر غرب زده‌ای است که درنهایت به سنتی که در خانواده‌اش وجود دارد و ریشه و اصل خود برمی گردد. این روند در کل خط داستان قابل مشاهده است.

بازیگر فیلم «شیار 143» با اشاره به نقش خود گفت: سن من به کسی که یک دختر 12 ساله داشته باشد نمی‌خورد. در تمام طول کار استرس این را داشتم که چگونه این نقش را بازی کنم اما خوشبختانه آقای یاری به عنوان یک کارگردان به خوبی بازیگردانی کردند و کمک کردند «رعنا» را به خوبی بازی کنم.

دهقانی در مورد فروش این فیلم گفت: با وجود اینکه تنها یک هفته بیشتر از اکران فیلم نمی‌گذرد اما فعلا چرخه‌ای که ما انتظار داشتیم شکل نگرفته است. امیدوارم فیلم آنطور که حقش است دیده شود چراکه با شرایط بسیار سختی ساخته شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز