«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر؛

انحلال پارلمان آذربایجان همزمان با گسترش اصلاحات سیاسی

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۸:۴۲
کد خبر: ۹۳۲۴۷۰
انحلال پارلمان آذربایجان همزمان با گسترش اصلاحات سیاسی
روند اصلاحات در کشور آذربایجان با انحلال مجلس ملی و پارلمان این کشور وارد مرحله حساسی شده است ، مخاطبان و بینندگان کانال آذری شبکه سحر امشب از آخرین تحولات و تغییرات در فضای سیاسی آن کشور و تحلیل آن توسط کارشناسان برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) مطلع خواهند شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محورهایی که دراین برنامه 30 دقیقه ای مورد بحث قرار می گیرد عبارتند از: اختلاف نظر احزاب مخالف دولت در زمینه انتخابات زودرس ، تحریم ضمنی انتخابات پیش از موعد توسط شورای ملی مخالفان و تاکید آن ها به تغییر قوانین انتخاباتی و تغییر ترکیب کمیسیون های انتخابات ، جوان گرایی و اصلاحات از درون و پاکسازی بدنه دولت از مقامات با «افکار کهنه» ، تاثیرگذاری تحولات جهانی و منطقه ای در تصمیم الهام علی اف به انحلال پارلمان.

الیاس واحدی به عنوان کارشناس مسائل بین المللی در استودیوی برنامه از تهران و علی علی اف به عنوان رهبر حزب شهروندی و توسعه به صورت اسکایپ در برنامه «کمپاس» حضور دارند.

همچنین پیش بینی افکار عمومی به شکل گیری نهاد قانون گذاری کارآمد برای کشور و پیامدهای احتمالی اصلاحات سیاسی فوق در ثبات و امنیت سیاسی و اقتصادی این کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) پنج شنبه 14 آذر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای محمدرضا مهرافزا و تهیه کنندگی قهرمان نورانی درآباد بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز