خداحافظی مجری معروف با تلویزیون

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۴:۴۲
کد خبر: ۹۳۲۷۳۶
خداحافظی مجری معروف با تلویزیون
احسان کرمی که مدتی است در تلویزیون ممنوع‌التصویر است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش تأکید کرد که به هیچ‌ عنوان علاقه‌ای به همکاری با سازمان صداوسیما ندارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن پست منتشر شده در صفحه اینستاگرام احسان کرمی به شرح زیر است:

امروز دوستى به من گفت ظاهرا رادیو تلویزیون یک ماه پیش بنده را از ممنوع الکارى و ممنوع التصویرى و ممنوع الصوتى و... در آورده اما دوباره به واسطه یک پست اینستا گرام یا توییتر ممنوع الکارم کرده اند! 

عزیزانى که در صدا و سیما مشغول رسیدگى به امور ممنوعیتها هستید و مردم عزیز و مخاطبان محترم رسانه ملى! 

اجازه بدهید همینجا به روشنى بیان کنم بنده به واسطه مشغله هاى هنرى بیرون از سازمان صدا و سیما اولا فرصت همکارى با آن رسانه محترم را ندارم و در ثانى با توجه به رویکرد عجیب و گاه توهین آمیز رادیو تلویزیون نسبت به هنر و هنرمندان به هیچ عنوان قصد همکارى با آن سازمان را چه به عنوان بازیگر چه مجرى چه خواننده چه نویسنده و چه مهمان برنامه ندارم بنابراین متخصصین امر ممنوعیت وقت خود را صرف بنده کمترین نفرمایند که مایه هدر رفتن وقت پر ارزش آن عالیجنابان خواهد بود! اما ! تنها اگر گروه سازنده کلاه قرمزى روزى تصمیم به ساخت مجموعه اى جدید براى تلویزیون بگیرند با جان و دل منت پذیرم و در خدمت خواهم بود. 

همچنین از طرف خود و نه گروه نوشه اعلام میکنم که پخش آثار موسیقایى گروه ما بلامانع است. 

در پایان عرض میکنم که بدیهى است در صورت تغییرات بنیادین در جهت رضایت مخاطبان و هنرمندان اینجانب پیشنهادهاى مناسب از طرف رادیو تلویزیون را خواهم پذیرفت.

از خدا میخواهم توفیق روز افرون خدمت در عرصه فرهنگ و هنر به مردم محترم این مرز و بوم را به بنده عطا کند .

ارادتمند

احسان

نظر شما