«مشهد الیمنی» شبکه العالم به بحث می نشیند؛

نقد اظهارات عادل الجبیر در مورد نقش حوثی‌ها در آینده یمن

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۷:۳۱
کد خبر: ۹۳۳۷۸۱
نقد اظهارات عادل الجبیر در مورد نقش حوثی‌ها در آینده یمن
اظهارات عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی، در خصوص امکان آتش بس در یمن و نقش حوثی ها در آینده این کشور، موضوع مورد بحث برنامه امشب «مشهد الیمنی» شبکه العالم خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اظهارات وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی در مورد امکان اداره یمن توسط حوثی ها که با واکنش شدید رهبران انصار الله یمن مواجه شده است، با حضور دکتر حزام الأسد، عضو جنبش سیاسی انصارالله، نقد و بررسی خواهد شد. 

«مشهد الیمنی» تشریح می کند کا عادل الجبیر چندی پیش در نشست گفت ‌و گوی مدیترانه‌ای در رم پایتخت ایتالیا، با متهم کردن دوباره ایران به تهدید منطقه و در یک عقب ‌نشینی آشکار، گفته است که انصارالله یمن نیز می‌تواند در ترسیم آینده این کشور نقش داشته باشد.

در این برنامه اشاره خواهد شد که پس از گذشت پنج سال از یورش به یمن، این مقام عربستانی از امکان رسیدن به آتش‌بس در این کشور سخن گفته است.

همچنین بیان می شود که عادل الجبیر ادعا کرده جنگ یمن از سوی حوثی های یمن آغاز شده و تنها راه حل بحران این کشور، سیاسی است.

«مشهد الیمنی» به تهیه کنندگی و کارگردانی عبدالرحمن راجح و اجرای فاطمه عباسی، امشب 17آذر ساعت 18 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز