مشاور رییس جمهور:

تعطیلی برنامه عادل فردوسی پور زیان بار است

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۳۳۹۰۹
تعطیلی برنامه عادل فردوسی پور زیان بار است
مشاور رییس جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت، در نامه‌ای خواستار بررسی مجدد موضوع عادل فردوسی‌پور و برنامه نود در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آشنا، مشاور رییس جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت، در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای خواستار بررسی مجدد موضوع عادل فردوسی‌پور و برنامه نود در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد.

در بخشی از  نامه آشنا آمده است:

در حال حاضر عادل فردوسی‌پور نه تنها اجازه اجرای زنده در هیچ یک از شبکه‌های تلویزیون را ندارد و حتی گزارش بازی‌های فوتبال نیز از او گرفته شده است، بلکه شواهد متعددی نشان می‌دهد که امکان اجرای زنده وی در آی‌پی‌تی‌وی‌ها و فضای مجازی نیز به‌صورت غیررسمی ممنوع شده است».

متاسفانه در وقوع اتفاق تعطیلی برنامه ۹۰ عملکرد شورای نظارت بر سازمان صداوسیما هم تسهیل کننده بود. ناکارآمدی این شورا و اتخاذ رویکرد سیاسی در برابر تعطیلی برنامه ۹۰، به تصمیم غلط مدیران سازمان مشروعیت بخشید.

مستدعی است دستور فرمایید با توجه به نامشخص بودن دلایل حذف مجری و تعطیلی برنامه ۹۰، وارد آمدن صدمه جدی به اعتبار رسانه ملی و اعتماد مخاطبان به این سازمان، افت کیفی گزارشگری فوتبال در شبکه سه و شبکه ورزش، ناموفق بودن برنامه «فوتبال برتر» و آغاز یک برنامه آلترناتیو در شبکه‌ ایران اینترنشنال، بار دیگر موضوع عادل فردوسی‌پور و برنامه نود در دستور کار شورای نظارت بر سازمان صداوسیما قرار گیرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز