چهره‌ها در هفته‌ای که گذشت؛

قهر کیومرث پوراحمد با سینما / رقابت رشیدپور با مهران مدیری جدی شد/ خواننده ایی در نقش مولانا/ نمره منفی دیگر در کارنامه محمدحسین میثاقی/ تولد مرد سفیدپوش سینما

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۵:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۳۴۹۶۳
قهر کیومرث پوراحمد با سینما / رقابت رشیدپور با مهران مدیری جدی شد/ خواننده ایی در نقش مولانا/ نمره منفی دیگر در کارنامه محمدحسین میثاقی/ تولد مرد سفیدپوش سینما
مجتبی احمدی- دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛

کیومرث پوراحمد از اکران فیلم «تیغ و ترمه» به دلیل شرایط خاص اکران و عدم اختصاص تعداد سینمای مناسب انصراف داد تا پر سر و صداترین تصمیم هفته را کارگردان «قصه‌های مجید» بگیرد.

در روزهایی که رضا رشیدپور برای شبی آرام قرار است به شبکه سه برگردد و ویژه برنامه شب‌های یلدا را تولید کند باز خبر پخش برنامه «دورهمی» ویژه شب یلدا به سرخط خبرها تبدیل شد و به‌رغم اینکه هنوز مدیران شبکه نسیم این مساله را تائید نکرده‌اند نزدیکان این برنامه «دورهمی» شب یلدا را تائید می‌کنند.

تقریباً هر سال این موقع سر و کله «کلاه قرمزی» هم پیدا می‌شود تا شبکه دو برای نوروزش سفره‌ای تمام و کمال پهن کند. اگرچه سریال «کامیون» مجموعه نوروزی شبکه دو برای سال 99 در نظر گرفته شده است اما رایزنی‌های مدیران شبکه دو مثل هر سال برای بازگرداندن خانواده کلاه قرمزی به آنتن شبکه دو استارت خورده است.

هفته گذشته در فقدان علی معلم تولد مرد سفیدپوش سینمای ایران جشن گرفته شد تا نام و خاطره این سینماگر ژورنالیست کماکان زنده بماند.

روزبه نعمت‌الهی تنها خواننده‌ای است که قرار است در نقش مولانا روی صحنه تئاتر بیاید. در این نمایش که محمد حاتمی آن را کارگردانی می‌کند، کامران تفتی در نقش شمس مقابل روزبه نعمت‌الهی خواهد بود تا نمایشی تلطیف شده با موسیقی بر اساس زندگی مولانا روی صحنه برود.

اما محمدحسین میثاقی که تمام تلاشش را می‌کند برنامه «فوتبال برتر» در ساختن حاشیه و پر کردن محتوا و جذابیت‌های زرد و قرمز برنامه‌اش را به موازات «نود» برساند و بنا به خواسته مدیران شبکه سه جایگزینی برای برنامه تعطیل شده «نود» باشد اما این اتفاق مشخصاً به این راحتی‌ها رخ نمی‌دهد. اگر چه جسارت در طرح برخی از موضوعات به خصوص در حوزه برنامه‌های ورزشی خاص فوتبال که زوایای حاشیه‌دارش بیش از متن پر سر و صدا است نیازمند تخصص و تبحر در ایجاد موقعیت‌های کارگردانی شده که در انتخاب مهمان چه در انتخاب مسیر گفت‌وگو و چه در مدیریت بحث است. اتفاقی که شاید محمدحسین میثاقی نیاز داشته باشد مسیر 20 ساله فردوسی‌پور را نه از سال بیستم که از کلاس اول تجربه کند. قطعاً محمدحسین میثاقی در رقابت با فردوسی‌پور و برنامه پرطرفدار «نود» به این چالش‌ها رسیده است در غیر این صورت اگر برنامه او در مقام مقایسه با «نود» در نمی‌آمد سواد و استعداد میثاقی می‌توانست برنامه‌ای جذاب و امضادار به نام او ثبت کند.

دوشنبه‌ای که گذشت برنامه «فوتبال برتر» با موضوع فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال تهران، با دعوت از سه پیشکسوت استقلال انجام شد که بیشتر به یک سریال کمدی شبیه بود تا بررسی مشکلات یکی از پرطرفدارترین تیم‌های کشور که طرفدارانش در آن شرایط خاص توقع داشتند برنامه میثاقی مرهمی باشد تا سوژه خنده فضای مجازی و شبکه‌های مختلف اجتماعی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز