در پرس تی وی؛

نگاهی به اقتصاد رو به افول امارات

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۳۵۲۱۱
بحث و بررسی پیرامون اقتصاد رو به افول امارات متحده عربی عنوان موضوع برنامه این هفته «از قلم افتاده» در شبکه پرس تی وی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی مهدی عرب با نگاهی به اقتصاد رو به افول امارات و نشانه های این افت اقتصادی به بحث و گفت و گو پیرامون بحران مسکن، بانکداری، بورس و مشکلات اقتصادی بسیاری از فرودگاه های این کشور می پردازد.

در این برنامه همچنین تاثیر بحران اقتصادی امارات بر بخش ها و کسب و کارهای مختلف در این کشور مورد واکاوی قرار گرفته و نقد و بررسی درخصوص گزارش بانک مرکزی امارات از افت دارایی های خارجی این کشور در سه ماهه اخیر صورت خواهد گرفت.

این برنامه در ادامه ضمن مروری بر نرخ تورم در امارات به بررسی تاثیر تنش های اخیر در منطقه و نقش امارات در این تنش ها بر وضعیت اقتصادی این کشور پرداخته و وضعیت اشتغال مردم امارات و تلاش های مقامات امارات برای مقابله با بحران اقتصادی را مورد واکاوی قرار می دهد.

«از قلم افتاده» پنجشنبه 21 آذر ساعت 16:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 03:00 و شنبه ساعت 00:20 و 08:20 ، یکشنبه ساعت 20:20 ، دوشنبه ساعت 14:20 و سه شنبه ساعت 17:20 به وقت تهران پخش می شود.

نظر شما