مسعود فراستی:

«خاطرات موتورسیکلت» حال همه مارا خوب کرد

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۱:۳۳
کد خبر: ۹۳۵۵۳۲
«خاطرات موتورسیکلت» حال همه مارا خوب کرد
«خاطرات موتورسیکلت» در اولین اکران خود، مورد استقبال تماشاگران، خانواده ایثارگران، اهالی رسانه، منتقدان و حتی داور بخش شهید آوینی سیزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت قرار گرفت. در اولین شب اکران این فیلم تعدادی از ایثارگران و برخی از قهرمانان موتور سواری در جنگ از جمله «جلیل نقاد» معروف به جلیل پاکوتاه حضور داشتند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مسعود فراستی منتقد و داور بخش شهید آوینی جشنواره سینما حقیقت در خصوص «خاطرات موتور سیکلت» ساخته امیرحسین نوروزی گفت: فیلم خیلی خوبی دیدم و بعد از مدت ها احساس کردم چند سال جوانتر شده ام؛ امیرحسین از جنس غیرت این آدم هاست وغیرت آدم  را با سینما به وجد می آورد.

او که کمتر فیلمی توجه اش را جلب می کند، برای دومین بار در اکران «خاطرات موتور سیکت» حضور یافت و تا پایان، فیلم را همراهی کرد، تاکید کرد: الان حال من خوب است چون فیلم خوب دیده ام. الان وقتی به همه شما نگاه می کنم می بینم حال همه شما هم خوب است؛ چراکه امیرحسین کارش را بلد است و اگر او به کارش باور نداشت و این کار را بلد نبود نمی توانست آن را به شما منتقل کند.

فراستی با دعوت حضار به تشویق «جلیل نقاد» ودعوت او برروی سن سالن نمایش فیلم گفت: من دست آقا جلیل را می بوسم و اگر حسن آقا (شاه حسینی) هم برروی سن بیاید که در خدمت باشیم من مخلصش هستم.

این منتقد که پیش از این در صفحه اینستاگرام خود از «خاطرات موتور سیکلت» به خوبی یاد کرده بود، افزود: امیر حسین نوروزی فیلمی ساخته که حال همه را خوب می کند. من به نوروزی به جهت ساخت چنین فیلمی از آدم های زیبایی که تا ابد زیبا هستند، تبریک می گویم  و به این مردان بزرگ افتخار می کنم و از خدا می خواهم همیشه سرپا باشند و بدانند که ما مخلصیم.

«خاطرات موتورسیکلت» شنبه 23 آذر ماه نیز ساعت 18 در پردیس سینمایی چارسو به نمایش درمی آید.

نظر شما