​بهنوش بختیاری به هندوستان می رود

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۲:۳۷
کد خبر: ۹۳۶۰۲۴
​بهنوش بختیاری به هندوستان می رود
​جشنواره فیلم‌های مستقل کلکته توجه ویژه‌ای به فیلمسازان جوان، مستقل و نگاه سازنده و رویکرد متفاوتی در عرصه سینما دارد و در سال‌های گذشته از سراسر دنیا توجه ویژه‌ای به آن صورت گرفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «دیاپازون» به کارگردانی حامد تهرانی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری در ادامه حضور جهانی خود، این بار در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌های مستقل کلکته در کشور هندوستان حضور خواهد داشت و از ۵ تا ۱۱ ژانویه با دیگر آثار حاضر در این رویداد به رقابت خواهد پرداخت.

این جشنواره توجه ویژه‌ای به فیلمسازان جوان، مستقل و با نگاه سازنده و رویکرد متفاوت در عرصه سینما دارد و در سال‌های گذشته از سراسر دنیا توجه ویژه‌ای به آن صورت گرفته است. «دیاپازون» که هنوز به اکران عمومی در ایران نرسیده، در ماه‌های گذشته، حضور قابل توجهی در جشنواره‌های جهانی از جمله ‌«black movie» در سوئیس، جشنواره بوسان کره‌ جنوبی و همچنین جشنواره بین‌المللی «توفی‌فست» لهستان، داشته است.

فیلمنامه «دیاپازون» را حسین تهرانی با رویکردی اجتماعی و خانوادگی به نگارش درآورده و حضور بازیگران جوان تئاتر در کنار چهره‌های سینمایی در این اثر ، یکی از نکات قابل توجه آن محسوب می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز