در «هاشتاغ» شبکه العالم؛

تحولات لبنان و انتخابات الجزایر

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۶:۴۵
کد خبر: ۹۳۶۲۹۸
تحولات لبنان و انتخابات الجزایر
انتخابات لبنان و الجزایر، هشتگ های پربازدید شبکه های اجتماعی جهان عرب در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در برنامه امشب «هاشتاغ» موضوع انتخابات لبنان پیگیری می شود و بدان اشاره خواهد شد که در فاصله دو روز مانده به موعد جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب نخست‌ وزیر، «التیار الوطنی الحر» اعلام کرده، در دولتی که «سعد الحریری» نخست ‌وزیر آن باشد به هیج وجه مشارکت نخواهد کرد. 

هشتک پربازدید دیگر درخصوص انتخابات الجزایر است که گفته می شود هزاران الجزایری در چهل و سومین «جمعه اعتراض»، نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری کشورشان و پیروزی «عبدالمجید تبون» نخست وزیر اسبق در دوره «عبدالعزیز بوتفلیقه» در مرکز و دیگر شهرهای الجزایر تظاهرات کردند.

همچنین بیان می شود که این اعتراضات تنها ساعاتی پس از آن برگزار می‌شود که تبون در نخستین اظهاراتش تعهد خود را به تغییراتی که مردم الجزایر به دنبال آن هستند، اعلام کرده و افزوده است؛ بازگشت اعتبار به حکومت را برنامه نخست خود می‌داند.

کمیته مستقل انتخابات الجزایر روز جمعه اعلام کرد که تبون با ۵۸.۱۵ درصد آرا پیروز ششمین انتخابات ریاست جمهوری الجزایر شده است.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 23آذر ساعت 22:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز