به روایت پرس تی وی؛

بررسی حادثه تیراندازی در آمریکا

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۳:۰۴
کد خبر: ۹۳۶۳۳۵
بررسی حادثه تیراندازی در آمریکا
حادثه تیراندازی دانشجوی هوانوردی عربستانی به آمریکایی های حاضر در پایگاه دریایی پنساکولای آمریکا در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با نگاهی به تیراندازی اخیر در پایگاه نیروی دریایی آمریکا در ایالت فلوریدا که منجر به کشته شدن حداقل سه نفر و زخمی شدن 11 نفر شد به بررسی ابعاد این حادثه و انگیزه های احتمالی شخصی یا گروهی آن می پردازد.

در این برنامه آثار و پیامدهای سیاسی و نظامی اقدام محمد سعید الشمرانی دانشجوی هوانوردی از نیروی هوایی عربستان که برای گذراندن دوره آموزشی نظامی در آمریکا و پایگاه دریایی پنساکولای آمریکا حضور داشت و پس از تیراندازی به چند آمریکایی، توسط نیروهای پلیس کشته شد، مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

از دیگر موارد مورد بحث در این برنامه می توان به مروری بر شباهت های این اتفاق با حادثه 11 سپتامبر و انجام هر دو توسط گروهی از سعودی ها و نگاهی به واکنش ترامپ و پامپئو به این حادثه اشاره کرد.

«ما مردم» همچنین به واکاوی اجلاس سران ناتو در لندن و اظهارات ترامپ در این رابطه خواهد پرداخت.

در این خصوص ضمن بررسی آینده روابط میان آمریکا با کانادا و انگلیس، اختلاف نظرهای موجود میان اعضا در اجلاس سران ناتو، اظهارات ترامپ در این اجلاس و انتقاد وی از کشورهای عضو ناتو و انتقادهای فرانسه از برخی تصمیمات و سخنان ترامپ درخصوص ناتو مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

«ما مردم» شنبه 23 آذر ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما