نماینده سابق مجلس:

افراد متخصص و توانمند ورزشی در مجلس نداریم

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۱:۲۹
کد خبر: ۹۳۶۸۵۱
افراد متخصص و توانمند ورزشی در مجلس نداریم
هادی حسینی با اذعان به نبود افراد ورزشی توانمند و متخصص و قادر به ارائه طرح جامع ورزش در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش اصولا مسئله مجلس نبوده و وزارت ورزش نیز هیچ عزمی برای این کار نداشته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع بی سروسامانی قراردادهای ورزشی در ارتباط تلفنی با هادی حسینی نماینده سابق و سخنگوی سابق فراکسیون مجلس شورای اسلامی از شبکه رادیویی گفت و گو پخش شد.

حسینی بیان کرد: نقش مجلس قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است و یکی از دلایل نظارت هم این است که آیا قانون درست اجرا می شود و منافعی برای مردم دارد یا خیر تا اگر قانون به نفع مردم نباشد مجلس باید مجدداً قانون را برگرداند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: ما در بحث باشگاه و نظام باشگاه داری در مجلس روی نوشتن قانون مسئله داریم و هیچ وقت لایحه ای جامع و مرتب از وزارت ورزش به مجلس داده نشده است البته طرح هایی هم که ارائه شده جامع نبودند چراکه وزارتخانه افراد متخصص در مجلس ندارد و خود نمایندگان نیز در حوزه ورزش متخصص نیستند.

وی یادآور شد: ما چندین بار مدیران فدراسیون های ورزش و باشگاه ها را به مجلس خواستیم و مسائل را با آنها مطرح کردیم اما یک طرح پخته و لایحه جامع به صحن مجلس نیامد و اگر هم آمده باشد در نوبت های طولانی قرار گرفته و از مجلس وقت به مجلس بعدی رفته است.

حسینی گفت: وظیفه مجلس نظارت است اما نظارت بعضاً جای خود را به مداخله داده و به جای استفاده از حق نظارتی، از این حق سوء استفاده می شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر از همین نمایندگان مجلس که سوال می کنند و تذکر می دهند در خواست فشار برای افزایش بودجه و کمک به ورزش کشور شود اثری از آنها نیست اما کافی است که فرصتی برای منطقه انتخاباتی خودشان فراهم شود آنگاه به سرعت حاضر می شوند و اقدام می کنند.

حسینی با اذعان به نبود افراد ورزشی توانمند و متخصص و قادر به ارائه طرح جامع ورزش در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش اصولا مسئله مجلس نبوده و وزارت ورزش نیز هیچ عزمی برای این کار نداشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز