به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان؛

فصل سوم «از سرنوشت» به نیمه رسید

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۰:۳۲
کد خبر: ۹۳۷۱۰۷
فصل سوم «از سرنوشت» به نیمه رسید
تصویربرداری فصل سوم سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان که قرار است به زودی روی آنتن شبکه دو سیما برود، به نیمه رسید و قرار است در سال ۹۹ روی آنتن برود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این روزها گروه سازنده در لوکیشن خانه هاشم و سهراب از شخصیت‌های این مجموعه مشغول تصویربرداری هستند و بعد از آن کار در لوکیشن کارگاه ادامه پیدا می‌کند.

مجید واشقانی، پوریا پورسرخ، حبیب دهقان نسب و رضا استادی از بازیگرانی هستند که بازی آن‌ها در این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است.

تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی فصل اول این سریال که ۱۶ قسمت دارد و به ترتیب برعهده شوکا زندباف، محمدعلی درگاهی و آرش بادپا است به پایان رسیده و در حال حاضر میکس نهایی کار در حال انجام است.

همزمان مراحل تدوین و صداگذاری فصل دوم «از سرنوشت» در ۲۴ قسمت به ترتیب توسط شوکا زندباف و امین شریفی همچنان در حال انجام است.

فصل اول و دوم سریال «از سرنوشت» از روز شنبه ۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا و شروع فصل زمستان روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حبیب دهقان نسب، حسین پاکدل، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، علیرضا استادی، فریبا نادری، مهدی صبایی و علیرضا آرا از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

همچنین دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، محمد زکی زاده، نسیم فروغ، مهدیس توکلی، میترا رفیع و مریم کاظمی از جمله بازیگران جوان این سریال به شمار می روند.

این سریال که تصویربرداری دو فصل گذشته آن به پایان رسیده توسط جمعی از نویسندگان و به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.

«از سرنوشت» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان به سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی می‌پردازد و محوریت آن امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آرزوها است.

نظر شما