دورخیز پدرام شریفی برای جشنواره فجر با شیرجه بزرگ

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۱:۳۷
کد خبر: ۹۳۷۱۳۷
دورخیز پدرام شریفی برای جشنواره فجر با شیرجه بزرگ
پدرام شریفی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» پیوست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پس از پیوستن پگاه آهنگرانی به عنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک زاده، پدرام شریفی هم به این پروژه سینمایی به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی پیوست.

همچنین اسامی سایر بازیگران اولین ساخته سینمایی لک زاده که از میان بازیگران چهره و بازیگران فیلم های کوتاهش انتخاب شده اند، در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

پیش بینی می شود با اتمام مراحل فنی «شیرجه بزرگ» که مدتی پیش و در سکوت خبری جلوی دوربین رفته بود، اولین نمایش آن در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر باشد.

«شیرجه بزرگ» که فیلمی جاده ای است؛ در لوکیشن های شهر تهران، گیلان و کشورارمنستان فیلمبرداری خواهد شد.

کریم لک زاده که نویسندگی سریال پر مخاطب «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی را بر عهده داشته است؛ پیش ازاین تجربه موفقی در ساخت فیلم های کوتاهی چون «قمارباز» و «دختری در میان اتاق» داشته که منجربه دریافت جوایز مختلفی از جشنواره های گوناگون شده است. همچنین دو فیلم «قیچی» و «کله سرخ» او نیز در گروه هنرو تجربه اکران شده است.

در خلاصه داستان این فیلم‌سینمایی آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده ها می شوند

نظر شما