«البوصله» شبکه العالم، می پردازد؛

آشکار شدن ابعاد جدیدی از طرح آمریکا موسوم به «معامله قرن»

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۷:۰۶
کد خبر: ۹۳۷۸۶۱
آشکار شدن ابعاد جدیدی از طرح آمریکا موسوم به «معامله قرن»
بررسی ابعاد جدید طرح آمریکایی «معامله قرن» و فاش شدن قصد آمریکا و رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به مسئله فلسطین به نفع شهرک سازی رژیم اشغالگر قدس، موضوع مورد بحث امشب برنامه «البوصله» شبکه العالم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فاش شدن جزئیات جدیدی از طرح آمریکایی موسوم به «معامله قرن» از سوی وبگاه شبکه المیادین لبنان، توسط کارشناس سیاسی برنامه « البوصله» تحلیل خواهد شد.

در این برنامه بدان اشاره خواهد شد که شبکه المیادین اذعان کرده است پیش نویس این طرح از یک توافق سه جانبه میان رژیم صهیونیستی، سازمان آزادی بخش فلسطین و جنبش حماس خبر می دهد که به نفع شهرک سازی رژیم صهیونیستی و نیز نابودی آرمان فلسطینیان است و به تشکیل یک کشور فلسطینی با نام «فلسطین جدید» به روی خاک کرانه باختری و نوار غزه به جز شهرک‌های صهیونیست ‌نشین می انجامد.

همچنین تحلیل خواهد شد که طرح «معامله قرن» که از سوی آمریکا برای پایان دادن به مناقشه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح شده، به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» است. به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس جمهوری آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس نیز از مفاد دیگر آن است .

«البوصله» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین الموسوی و اجرای علی قازان، امشب 26 آذر، ساعت 18 به وقت تهران از شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز