محمدصادق یزدانی:

شخصیت آرش «در یک کامیون غروب» به من نزدیک بود

۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۳۸۲۸۹
شخصیت آرش «در یک کامیون غروب» به من نزدیک بود
محمدصادق یزدانی از تجربه بازی در فیلم سینمایی «یک کامیون غروب» گفت و شخصیت آرش را به خود نزدیک‌تر دانست.

محمدصادق یزدانی، بازیگر نقش آرش در فیلم سینمایی «یک کامیون غروب»، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، درباره این نقش گفت: من در فیلم فیلادلفی نقش یک پسر مصری را بازی می‌کردم و یا در تئاتر دایره گچی یک اقتباسی از نمایشنامه‌های از برشت را بازی می‌کردیم اما شخصیت آرش به من نزدیک‌تر است. در فیلم یک کامیون غروب همه چیز خیلی رئال اتفاق می‌افتد. آرش یک جوان امروزی، اهل اینترنت و موسیقی است و من سعی کردم تا جایی که بلد بودم و توان داشتم آن را روان بازی کنم. 

وی افزود: من بیشترین زمان را سر فیلمبرداری بودم و با همه بازیگرها ارتباط داشتم. اما فکر می‌کنم بهترین ارتباط را با نادر فلاح داشتم که نقش فرهاد پدر آرش را بازی می‌کرد. ما هر شب قبل و بعد از کار درباره نقش، فیلم، فیلم‌نامه، بازیگری و فضای کارمان صحبت می‌کردیم. پژمان بازغی هم ایده‌هایی می‌داد و من گوش می‌کردم. سعی کردم که تجربه آن‌ها را به خوبی بخرم و استفاده کنم. در نهایت همه آنها و بیشتر از همه قطعا کارگردان در نقش آرش تاثیرگذار بودند.

یزدانی عنوان کرد: خوشحالم از اینکه این فیلم در هنر و تجربه اکران شده و امیدوارم برای همه فیلم‌هایی که در این گروه نمایش داده می شوند، اتفاق خوبی بیفتد. هر چیزی برای آنکه به سعادت خودش برسد، باید جا بیفتد. باید یک برنامه‌ریزی خوبی برایش داشته باشیم.

بازیگر فیلم سینمایی یک کامیون غروب ادامه داد: به نظرم خوب است که هنر و تجربه هم هنرمندانی را برای خودش پرورش دهد. بازیگرانی برند سینمای تجاری هستند و خوب می‌شود که بازیگرانی هم داشته باشیم که برند و چهره شاخص سینمای هنری شوند.

نظر شما