در «ضیف و حوار» شبکه العالم؛

بررسی سابقه فعالیت جنبش حماس

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۵۲:۳۸
کد خبر: ۹۳۸۳۷۶
بررسی سابقه فعالیت جنبش حماس
32 سال فعالیت جنبش حماس و پیشرفت ها و دست آوردهای آن در برنامه «ضیف و حوار» شبکه العالم واکاوی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سهیل الهندی، از رهبران جنبش حماس، میهمان برنامه «ضیف وحوار» بوده و در خصوص اهداف و فعالیت سی ساله جنبش حماس و چگونگی مبارزاتش با رژیم صهیونیستی، اطلاعاتی را به مخاطبان عرب زبان خواهد داد.

الهندی، ضمن ارزیابی مثبت از دست آوردها و پیشرفت های جنبش حماس از تمامی ابعاد از جمله بعد تاکتیکی، اذعان خواهد کرد، این جنبش پیشرفت های خوبی در قضیه عربی، اسلامی و فلسطینی داشته و از زمانی که این جنبش فعالیت خود را آغاز کرده برای مقاومت فلسطین و مبارزه با اشغالگران رژیم صهیونیستی، مانند دیگر فرزندان فلسطین شهیدان زیادی تقدیم اسلام کرده است.

وی همچنین تصریح خواهد کرد؛ حماس به عنوان یک جنبش عقیده ای، دارای مرجعیت اسلامی به جهاد و مبارزه با اشغالگران پرداخته است تا آنان را از سرزمین و مقدسات بیرون کند.

وی در آخر اذعان می کند؛ حماس در پیام های قوی که به متجاوزان صهیونیستی ارسال کرده هشدار داده که اگر به فلسطین تجاوز کنند، جنبش حماس پاسخ آن ها را خواهد داد.

مخاطبان می توانند گفت و گوی سهیل الهندی؛ از رهبران جنبش حماس را با اسراء البحیصی، امشب27 آذر، ساعت 20 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم ببینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز