دارا حیایی:

حمید نعمت‌الله مسیر زندگی‌ام را تغییر داد / نمیخواستم بازیگر شوم

۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۰۸:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۳۸۸۷۵
حمید نعمت‌الله مسیر زندگی‌ام را تغییر داد / نمیخواستم بازیگر شوم
دارا حیایی از تجربه همکاری با حمید نعمت‌الله گفت و بازی در فیلم سینمایی «شعله‌ور» را تجربه‌ای دانست که مسیر زندگی‌اش را تغییر داد.

دارا حیایی بازیگر سینما و تلویزیون و فرزند امین حیایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: من سینما و تلویزیون را به طور جدی دنبال می‌کنم و به عنوان یک مخاطب باید بگویم که سریال «از سرنوشت» اثری است که با مدیوم‌های کاملاً سینمایی ساخته شده و قطعاً اتفاقی تازه در تلویزیون به حساب می‌آید.

حیایی درباره ورودش به دنیای بازیگری گفت: ما بازیگران بسیاری داریم که پدر یا مادرشان در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کنند اما بازیگران بسیار خوبی هستند، من مشکلی با این تصور ندارم که معتقد است شاید من به واسطه موفقیت پدرم در حرفه بازیگری وارد این عرصه شده‌ام، هیچکس توانایی تغییر عقیده و نگرش افراد را ندارد و بهتر است وارد این مباحث نشویم و کارمان را انجام دهیم.

بازیگر فیلم سینمایی «شعله‌ور» خاطرنشان کرد: حمید نعمت‌الله با انتخاب من به عنوان بازیگر فیلم زندگی من را دچار یک تحول بزرگ کرد، با بازی در «شعله‌ور» مسیر زندگی من تغییر کرد. هدف من بازیگری نبود اما پس از حضور در فیلم سینمایی «شعله‌ور» امروز قصد دارم در این حرفه فعالیتم را ادامه دهم.

این بازیگر در پایان درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فصل سوم «از سرنوشت» هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز