عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال:

فشار هواداران و شبکه های اجتماعی به احکام کمیته های قضایی فوتبال

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۴:۵۳
کد خبر: ۹۳۹۶۵۲
عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با بیان اینکه لشگر هواداران آماده حمله به همه مسائلی اند که باب میلشان نباشد گفت: از طریق گروه ها و تلگرام و شبکه های اجتماعی نیز به کمیته های قضایی فشار می آورند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع کمیته انضباطی و عدم بازدارندگی آراء صادره با حضور مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از شبکه رادیویی گفت و گو پخش شد.

دادرس در رابطه با فرآیند اعتراضات به نافذ نبودن احکام انضباطی و اشتباه بودن این احکام گفت: کمیته انضباطی فدارسیون در رأس همه رشته های ورزشی قرار دارد و درصد اشتباهات سهوی آن پنج درصد و طبیعی است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال افزود: ممکن است حکم یک قاضی شدید باشد اما قضات خلاف قانون و چارچوب آئین نامه کاری نمی کنند و اگر اشکالی هم وجود دارد به آئین نامه ها برمی گردد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: احکام انضباطی از بازدارندگی کافی برخوردارند چراکه اگر بازدارنده نبود، شاهد شلوغی ها و درگیری های بیشتر و شدیدتری بودیم.

دادرس در رابطه با حکم انضباطی در فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش و تبرئه طالقانی گفت: هیچ کسی در رکن قضایی نفوذ و سفارشی نکرد، سازمان لیگ اعلام برنامه می کند و اختیار این بازی هم دست عوامل دیگری بود.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تأکید کرد: آمریکا با سه قدرت اقتصادی، ارتش و دستگاه تبلیغاتی در دنیا تسلط دارد، فوتبال ما که اقتصاد ندارد اما لشگر هواداران آماده حمله به همه مسائلی اند که باب میلشان نباشد. علاوه براین، با گروه ها و تلگرام و شبکه های اجتماعی به کمیته های قضایی فشار می آورند.

دادرس گفت: کدام قاضی برای حکمی که صادر می کند باید توضیح دهد؟! اما قضات و داوران فوتبال باید برای یک حکم صادره به زمین و زمان جواب پس دهند و همه هم سوال و دخالت می کنند.

وی در پایان اظهار کرد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با همه ایرادات اما جزو مستقل ترین کمیته هاست، اگر کمیته انضباطی فدراسیون های دیگر مانند فوتبال زیر ذره بین بودند باید کلی جواب پس می دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز