با ۶۰ میلیون دقیقه تماشا؛

«دل» رکورد زد!

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۱:۰۶
کد خبر: ۹۴۰۶۰۰
«دل» رکورد زد!
در آستانه انتشار قسمت چهارم سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی، میزان دقیقه تماشای سه قسمت اول این سریال در رتبه اول سریال‌های شبکه نمایش خانگی قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «دل» با ثبت رکورد ۶۰ میلیون دقیقه تماشا در مجموع سه قسمت اول، میزان تماشای سریال های "مانکن" و هیولا" را در مدت مشابه انتشار پشت سر گذاشت.

این آمار با مقایسه مجموع دقایق تماشا در سه قسمت اول انتشار سریال‌های "دل"، "هیولا" و "مانکن" ثبت شده است و نشان می‌دهد که سریال "دل" بیننده بیشتری از سریال‌های "هیولا" و "مانکن" دارد. 

به این ترتیب "دل" با ۶۰ میلیون دقیقه تماشا در رتبه اول، "مانکن" با ۴۰ میلیون و ۱۴۶ هزار دقیقه تماشا در رتبه دوم و "هیولا" با ۲۹ میلیون و ۱۰۷ هزار دقیقه تماشا در رتبه سوم پربازدیدترین سریال‌ها در سه هفته اول انتشار قرار گرفته اند. 

"دل" به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی و مجری طرحی سعید خندق آبادی  با پشت سر گذاشتن "مانکن" و "هیولا"، به پرمخاطب‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی در سه قسمت اول انتشار تبدیل شده است.

همچنین همزمان با خبر رکورد شکنی سریال "دل" از موزیک ویدیو جدید سریال، با صدای شهاب مظفری رونمایی شد.

حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کوروش تهامی،بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، علی سخنگو بازیگران سریال "دل هستند.

لیست بازیگران " دل " با حضور سعید راد و هنرمندی"  مهراوه شریفی نیا، لیلا زارع و بهرام افشاری تکمیل شد. گروه نویسندگان آن را هم بابک کایدان و میثم کایدان تشکیل می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز