در نسخه ترمیم شده «مادیان»؛

سوسن تسلیمی به سینما می آید

۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۴:۱۴
کد خبر: ۹۴۱۷۳۵
سوسن تسلیمی به سینما می آید
نسخه ترمیم‌شده فیلم سینمایی «مادیان» با کارگردانی علی ژکان، که از اولین فیلم‌های داستانی بلند بعد از انقلاب است روز یکشنبه هشتم دی در باشگاه فیلم هنروتجربه نمایش داده می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بیستمین نمایش هفتگی باشگاه فیلم هنروتجربه در نیمه دوم سال ۹۸ با همکاری فیلم‌خانه ملی ایران، به نمایش نسخه‌ ترمیم‌شده‌ فیلم سینمایی «مادیان» اختصاص دارد که محصول سال ۱۳۶۳ و اولین فیلم بلند داستانی علی ژکان است.

«مادیان» از جمله اولین فیلم‌های داستانی سینمای ایران بعد از انقلاب است که شخصیت اصلی آن یک زن بود. این فیلم با بازی تاثیرگذار سوسن تسلیمی و حسین محجوب در زمان اکران مورد توجه بسیار منتقدین قرار گرفت و طی این سال‌ها بارها در فهرست بهترین فیلم‌های سینمای بعد از انقلاب نویسندگان و منتقدان جای گرفته‌است.

فیلم، داستان زنی به نام رضوانه را روایت می‌کند که برای زایمان دخترش گلبوته، سوار بر مادیان و به اتفاق رحمت برادرش، راهی روستای محل سکونت دخترش می‌شود. او در طول راه سرگذشت خود را در ذهن مرور می‌کند.

این برنامه که با همکاری فیلم‌خانه‌ ملی ایران برگزار می‌شود، روز یکشنبه (هشتم دی ساعت ۲۱) در سالن شماره‌ ۳ پردیس سینمایی چارسو و به طور همزمان ساعت ۲۰ در هنر شهر آفتاب شیراز و ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز