سومین نمایشگاه سازخانه با تجلیل از پیشکسوتان سازسازی آغاز می شود

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۸:۲۲
کد خبر: ۹۴۲۰۳۷
سومین نمایشگاه سازخانه با تجلیل از پیشکسوتان سازسازی آغاز می شود
سومین نمایشگاه ساز خانه موسیقی با عنوان «سازخانه» 9 تا 13 دی ماه با نمایش آثار بیش از 60 هنرمند سازنده ساز و با نشست های پژوهشی تخصصی در خانه هنرمندان برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نمایشگاه «سازخانه» به همت کانون سازندگان ساز و توسط خانه موسیقی ایران با همکاری خانه هنرمندان ایران و خانه موزه دکترمعین و استاد امیرجاهد در شاخه های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی 9 تا 13  دی ماه در مجموعه گالری های همکف خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه روز دوشنبه 9 دی ماه ساعت 15 در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می گردد که از چند چهره پیشکسوت سازسازی نیز با حضور هنرمندان و مسئولان تجلیل می شود. 

علاوه بر گالری های همکف خانه هنرمندان که به نمایش ساز اختصاص دارد، در سالن امیرخانی این مجموعه از 10 تا 13 دیماه، نشست های پژوهشی و تحلیلی پیرامون سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی با حضور کارشناسان، نوازندگان و سازندگان ساز برگزار می گردد.

در این دوره بیش از 60 هنرمند سازهای خود را در گالری های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان به نمایش می گذارند. 

بازدید از این نمایشگاه برای عموم علاقمندان آزاد است و می توانند از 9 تا 13 دیماه از ساعت 13 الی 21 به خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی مراجعه نمایند.

نظر شما