در دومین گردهمایی شنوندگان رادیویی در بنگلادش اتفاق افتاد:

دیدار رو در رو و بدون واسطه شنوندگان با عوامل رادیو بنگلای معاونت برون مرزی صداوسیما

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۲:۰۴
کد خبر: ۹۴۲۴۰۱
دیدار رو در رو و بدون واسطه شنوندگان با عوامل رادیو بنگلای معاونت برون مرزی صداوسیما
در دومین گردهمایی سالانه شنوندگان و مخاطبان رادیویی در شهر داکا پایتخت کشور بنگلادش ، گویندگان و مجریان برنامه های رادیویی از جمله رادیو بنگلای معاونت برون مرزی بدون واسطه با شرکت کنندگان به گفت و گو پرداختند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حضور جمعی از گویندگان و عوامل رادیویی از صدای ملی بنگلادش و رسانه های بنگلازبان بین المللی دیگر و نیز رادیو بنگلای معاونت برون مرزی صداوسیما در این گردهمایی با شعار «دل های شنوندگان در محبتی نامرئی گره خورده است» جان تازه ای به این نشست فرهنگی بخشیده بود و شنوندگانی که عموما جوانان را تشکیل می دادند و تاکنون فقط صدای این گویندگان را می شنیدند با دیدن آنان بر سر ذوق آمده و علاوه برطرح نظرات و خواسته های خود، با عوامل برنامه های رادیویی مختلف دیدار کردند.

فیروز عالم خبرنگار رادیو که به عنوان نماینده رادیو بنگلای معاونت برون مرزی رسانه ملی در نشست مذکور شرکت داشت، با اشاره به این حضور، اهم درخواست های مخاطبان را در سه مبحث: افزایش ساعت پخش رادیو، امکان حضور گسترده تر شنوندگان در مسابقه های رادیویی و تقویت کلوپ شنوندگان رادیو دسته بندی کرد. 

این جشن رادیویی هر ساله با حضور پر شور رسانه های بنگلازبان و مخاطبان آنها در داکا پایتخت بنگلادش برگزار می شود.

رادیو بنگلای معاونت برون مرزی صداوسیمای ج.ا.ا. که در بنگلادش با عنوان «رادیو تهران» شناخته می شود، از سال ۱۳۶۱ تاکنون برای شنوندگان و مخاطبان بنگلازبان این رادیو در بنگلادش و شبه قاره هند پخش می شود و در میان مردم بنگلادش از محبوبیت خاص برخوردار است. عوامل این رادیو هر سال در گردهمایی شنوندگان رادیو در بنگلادش حاضر شده و از نزدیک در جریان نظرات مخاطبان قرار می گیرند.

نظر شما