در برنامه «ورزش بدون ویرایش» مورد بررسی قرار گرفت؛

تفاوت فروش بلیط الکترونیکی در کشور عامل حاشیه سازی است

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۵:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۴۲۸۶۰
مهستا اخباری از تفاوت بلیط فروشی شهرستانها با تهران انتقاد و اظهار کرد: تفاوت نحوه فروش بلیط الکترونیکی در تهران با شهرستانها نوعی تبعیض و عامل ایجاد حاشیه محسوب می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع امنیت ورزشگاه ها با حضور مهستا اخباری خبرنگار تخصصی فوتبال از شبکه رادیویی گفت و گو پخش شد.

اخباری در مصاحبه با رادیو گفت و گو بحث امنیت ورزشگاه ها را از جمله مسائل حساس فوتبال برشمرد و گفت: متاسفانه در بیشتر موارد، اخبار این حوزه منفی است تا مثبت.

وی بلیط فروشی الکترونیکی، احراز هویت تماشاگران و کنترل ورود آنها به ورزشگاه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: آقای تاج لیگ امسال را با تاخیر شروع کرد و اصرار داشت که باید امنیت در ورزشگاه ها برقرار باشد.

خبرنگار تخصصی فوتبال از تفاوت بلیط فروشی شهرستانها با تهران انتقاد و اظهار کرد: چرا بلیط الکترونیکی باشگاه استقلال و پرسپولیس باید در اختیار شرکت توسعه باشد اما در شهرستانها اینگونه نیست؟ ضمن اینکه نحوه فروش بلیط الکترونیکی در تهران نیز با شهرستانها متفاوت است که این تفاوت، نوعی تبعیض و عامل ایجاد حاشیه محسوب می شود.

وی همچنین اضافه کرد: علاوه براین، نحوه ورود و خروج تماشاگران در ورزشگاه تهران نیز با شهرستان ها کاملا متفاوت است از این روست که تعداد تلفات در تهران کمتر و در شهرستانها بیشتر است.

اخباری همچنین در رابطه با احراز هویت تماشاگران مطرح کرد: چرا از ابتدای لیگ تاکنون هیچ آماری از ممنوعیت ورود تماشاگران خاطی ارائه نشده است؟!

خبرنگار تخصصی فوتبال سازمان لیگ را عامل وجود سیکل های معیوب فوتبال دانست و گفت: چرا باشگاه ها اجازه تبلیغات محیطی ندارند؟ درصورتیکه اگر اجازه داشته باشند بهتر می توانند در حوزه افسران امنیتی عمل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز