«قلم رصاص» شبکه العالم بررسی می کند؛

بار دیگر حملات رسانه ای به حزب الله لبنان

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۷:۱۳
کد خبر: ۹۴۳۳۲۸
بار دیگر حملات رسانه ای به حزب الله لبنان
اظهارات نادرست شبکه ام تی وی لبنان و روزنامه العرب امارات در حمله به حزب الله و مردم لبنان، در برنامه «قلم رصاص» شبکه العالم بررسی می شود.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «قلم رصاص» با حضور حسین عبدالله کارشناس سیاسی حاضر در استودیو و دکتر مهند الضاهر؛ پژوهشگر و نویسنده سیاسی مهیمان ویدئویی برنامه، حملات رسانه ای شبکه ام تی وی لبنان و روزنامه العرب امارات را واکاوی خواهد کرد.

در این برنامه بدان اشاره خواهد شد که شبکه ام تی وی لبنان، گفته است؛ آنچه که دنیا به این کشور کوچک (لبنان) می گوید ساده است. اگر مشکل اصلی خود را حل کند با او همراهی می کنیم درغیر اینصورت در بحران غرق می شود و ما همچنان با کشورهایی که منافع محدودی دارند رابطه داریم و در عمق تاریکی چاهی که حزب الله ایجاد کرده بیشتر فرو می رویم.

همچنین در تحلیل مقاله ای از روزنامه العرب امارات که انتخاب نخست وزیر با ویژگی های مورد نظر حزب الله را خودکشی سیاسی دانسته، حسین عبدالله آن را به نوعی حمله رسانه ای در آُستانه تشکیل حکومت جدید لبنان دانسته و آنچه را به وقوع خواهد پیوست برخلاف تصمیم آمریکا و سعودی ها برای ترکیب حکومت لبنان ارزیابی خواهد کرد.

«قلم رصاص» امشب 9 دی، ساعت 21 به وقت تهران با اجرای جیهان عبدالنبی بدران، تهیه شده در دفتر العالم در بیروت، از آنتن این شبکه پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز