ثبت نام دوره‌های جدید نویسندگی مکتب مهر آغاز شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۲:۱۸
کد خبر: ۹۴۳۶۹۷
جزییات دوره‌های آموزش نویسندگی مقدماتی و پیشرفته در مکتب مهر با تدریس راضیه تجار، حسین فتاحی و محمدرضا شرفی خبوشان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مکتب مهر حوزه هنری با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، دوره‌های داستان‌نویسی را با حضور استادان برجسته این رشته برگزار می‌کند.  این دوره‌ها در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، با حضور سه تن از اساتید ادبیات کشور در حوزه هنری برپا می‌شود.

راضیه تجار، محقق، نویسنده و از اعضای هیات موسس انجمن قلم ایران، تدریس در دوره داستان‌نویسی مقدماتی را روزهای دوشنبه، از ساعت 17 تا 19 بر عهده دارد و دوره پیشرفته را نیز برای هنرجویانی که دوره مقدماتی را سپری کرده‌اند، در همان روز، از ساعت 15 تا 17 برگزار می‌کند.

حسین فتاحی نیز دوره داستان‌نویسی پیشرفته را در مکتب مهر برگزار می‌کند و علاقه‌مندان به حضور در این دوره می‌توانند با ثبت‌نام در سایت از تجربیات وی بهره‌مند شوند.

همچنین هنرجویانی که علاقه‌مند به سبک نویسندگی محمدرضا شرفی خبوشان هستند و دوره مقدماتی نویسندگی را طی کرده‌اند، می‌توانند روزهای سه‌شنبه، از ساعت 16 تا 18 در دوره پیشرفته این نویسنده شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز