۱۰۰ میلیون دلار زیان برای حضور «گربه‌ها» در سینما

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۵:۲۵:۰۰
کد خبر: ۹۴۳۹۶۹
۱۰۰ میلیون دلار زیان برای حضور «گربه‌ها» در سینما
یکی از بزرگترین شکست‌های تجاری هالیوود در سال ۲۰۱۹ با فیلم موزیکال «گربه‌ها» رقم خورده است که گفته می‌شود ممکن است تا ۱۰۰ میلیون دلار ضرر دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در حالی که نمایش موزیکال «گربه‌ها» اثر اندرو لویدوبر بر صحنه‌های مشهور تئاتر جهان یکی از سودآورترین آثار بوده است، به تصویر کشیدنش روی پرده سینما چیزی جز ضرر نصیب سرمایه‌گذاران هالیوودی نکرد. 

این فیلم که با سرمایه‌ای حدود ۱۰۰ میلیون دلار و به کار گرفتن بازیگران مشهوری چون جودی دنچ و ادریس البا  به کارگردانی تام هوپر برنده اسکار ساخته شده،‌ تا اینجای کار پس از دو هفته نمایش کمی بیش از ۳۵ میلیون دلار از گیشه سهم داشته است. 

بر اساس برآورد کارشناسان سینما اگر «گربه‌ها»‌ در پایان اکران ۱۰۰ میلیون دلار به دست بیاورد، بیش از ۷۰ میلیون دلار زیان می‌کند که رقمی خوش‌بینانه است. اما آنطور که روند فروش فیلم پیش می‌رود، زیان ۱۰۰ میلیون دلاری احتمال بیشتری دارد. 

یکی از اصلی‌ترین دلایل شکست فیلم در گیشه را انتشار نقدهای منفی پیش از اکران فیلم عنوان کرده‌اند. حتی حضور خواننده پرطرفداری چون تیلور سوییفت هم نتوانست تماشاگران را برای دیدن «گربه‌ها» به سینما بکشاند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز