فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) ساخته می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۱:۵۷:۰۵
کد خبر: ۹۴۴۱۰۹
فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) ساخته می‌شود
تولید پروژه فاخر سینمایی حضرت معصومه (س) طی نشستی خبری با حضور مجتبی امینی( تهیه کننده ) و جواد افشار (نویسنده و کارگردان) همزمان با ولادت حضرت زینب (س) در شهر قم آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجتبی امینی و جواد افشار در پروژه جدید خود سراغ زندگینامه حضرت معصومه(س) رفته اند تا بخش مهمی از زندگی آن حضرت که هجرت ایشان از مدینه به قم می‌باشد را به تصویر بکشند.

هجرتی که به عنوان نماینده امام با تدبیر ربانی حضرت امام رضا(ع) از قلب ژئوپلیتیک فکری جریانات گوناگون انحرافی آن تاریخ گذر کرد و با یک حرکت عظیم تمدن ساز ، اراده الهی در محقق ساختن ژئوپلیتیک نوین اسلامی با مرکزیت قم را در جهان اسلام و ایران ایجاد نمایند.

مجتبی امینی با اعلام این خبر گفت: پس از سال‌ها تحقیق و پژوهش، سرانجام نگارش اولیه فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) به پایان رسید. جواد افشار و حمید رسول پور پس از ماه ها تلاش شبانه روزی به پشتوانه تحقیقات ده ساله خود ، طرح اولیه این فیلمنامه را به پایان رسانده و فاز جدید و نهایی متن فیلمنامه توسط جواد افشار آغاز شده است.

او در انتها درباره آغار تولید این پروژه افزود: پیش بینی می‌شود در سال آینده پس از اتمام نگارش نهایی فیلمنامه وارد مرحله پیش تولید این فیلم فاخر بشویم.

نظر شما