محسن شایانفر:

تلویزیون بسیار اذیتم کرد!

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۴۴۶۳۷
تلویزیون بسیار اذیتم کرد!
محسن شایانفر احتمال ساخت فصل دوم سریال «حکایت های کمال» را ضعیف دانست و در انتقاد به تخصیص بودجه از طرف صدا و سیما گفت: صدا و سیما در ساخت این سریال بسیار من را اذیت کرد طوری که آرزو می کنم سری اول را هم نمی ساختم. به نظرم نه تنها ادامه دادن «حکایت های کمال» بلکه هر سریال دیگری در این شرایط درست نیست.

محسن شایانفر در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به عدم تبلیغ سریال «حکایت های کمال» در فضای مجازی گفت: وضعیت اقتصادی و بودجه ضعیف به ما اجازه نداد حتی یک تیزر تولید و در فضای مجازی منتشر کنیم. این سریال هایی که مدام در پست های اینستاگرامی تبلیغ می شوند، تهیه کنندگانشان پول های هنگفتی هزینه می کنند. هنگام پخش سریال به من پیشنهاد دادند 100 میلیون تومان بده تا تبلیغات سریال در پیج های اینستاگرامی پخش شود.

او افزود: اوایل فکر می کردم این مدل تبلیغات خوب است اما وقتی برای خودم پیش آمد دلزده شدم. گاهی اوقات تبلیغات سریال به نحوی جذاب و پرهیجان است که خود سریال به همان اندازه جذاب نیست. مردم وقتی این تناقض را می بینند بی اعتماد می شوند.

تهیه کننده سریال «ملکوت» با اشاره به میزان رضایت بینندگان از جدیدترین سریالش بیان داشت: با اینکه «حکایت های کمال» هیچ تبلیغی نداشت اما پس از گذشت چند قسمت متوجه شدم از اروپا، آمریکا و ... سریال را می بینند و در فضای مجازی درمورد آن حرف می زنند. اگر سریال تنها 10 درصد مخاطب داشته باشد، 85 درصد از آن نشان دهنده این است که سریال بیننده خود را نشانه گرفته و توانسته جای خودش را پیدا کند.

شایانفر درمورد ساخت فصل دوم «حکایت های کمال» بیان داشت: صدا و سیما بسیار من را اذیت کرد. متاسفانه تلویزیون خوش استقبال و بد بدرقه است. با وجود اینکه دو سال تمام دویدم اما الان روزهای بسیار سختی را از نظر روحی و عاطفی می گذرانم. تا زمانی که کارت دیده می شود به تو توجه می کنند، بعدش دیگر حتی اهمیت نمی دهند. هشت سال بود کار نمی کردم اما الان دو سال است که فیلمسازی را شروع کردم اما بازهم بی توجهی می بینم.

او ادامه داد: این روزها خیلی ناراحت هستم به طوری که آرزو می کنم سری اول سریال را نمی ساختم. این کار پس از 6 ماه پیش تولید متوقف شد، تنها به دلیل اینکه پول بیت المال زمین نماند همیت کردیم و ساختیم اما هیچ کس دستمان را نگرفت. به نظرم نه تنها ادامه دادن «حکایت های کمال» بلکه هر سریال دیگری در این شرایط جذاب نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز