اشکان رهگذر در رونمایی از محصولات جانبی «آخرین داستان» خبر داد؛

اکران سیار انیمیشن برای کودکان شهرهای بدون سینما!

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۴۴۷۴۳
اکران سیار انیمیشن برای کودکان شهرهای بدون سینما!
بعد از گذشت چهار هفته از اکران انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»، محصولات جانبی این انیمیشن در استودیو هورخش رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محصولات جانبی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر هم‌زمان با اکران این انیمیشن، با حضور کارگردان و برخی از عوامل فیلم، روز پنجشنبه 12 دی 1398 در استودیو هورخش رونمایی شد. به گفته مدیر فروش استودیو هورخش، این محصولات پس از رونمایی، وارد بازار سراسر کشور خواهند شد و همچنین از طریق سایت این انیمیشن قابل خرید است.

محصولات جانبی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» شامل پوشاک، کوله‌پشتی، لوازم التحریر، فنجان، کیف پول، لوازم‌آرایش و بازی رومیزی است که برخی از این محصولات با همکاری برندهای دیگر تولید شده‌ است. بازی رومیزی «آخرین داستان» با عنوان «جم» با همکاری دورهمی، لوازم‌آرایش با همکاری اینلی و دفترهای دست‌ساز با همکاری دستک دفتر طراحی و وارد بازار شده است.

اشکان رهگذر، کارگردان این انیمیشن، در ابتدای برنامه گفت: ما تلاش کردیم همراه با اکران «آخرین داستان» توزیع محصولات جانبی این انیمیشن را شروع کنیم. به همین دلیل حدود سه سال پیش یک دپارتمانی در شرکتمان تاسیس کردیم و با همکاری شرکت های دیگر طراحی و تولید این محصولات را آغاز کردیم.

او ادامه داد: در مسیر اکران، یک اکران سیار هم با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داریم که در حال حاضر در بوشهر تمام شده و به سیستان و بلوچستان رفته است. قرار است این انیمیشن در شهرهایی که سینما ندارند به صورت سیار اکران شود. ما علاقه داریم با این کامیون محصولات جانبی را هم به کودکان عرضه کنیم، همانطور که اکنون حدود 2 هزار پکیچ بین کودکان بوشهر و سیستان و بلوچستان پخش شده است. «آخرین داستان» به 32 کشور دنیا فروخته شده و ما قصد داریم این محصولات را به کشورهای دیگر ارائه دهیم.

این برای اولین بار است که بر مبنای یک انیمیشن ایرانی محصولات آرایشی در ایران با هدف خلق شخصیتی ملی و ترویج فرهنگ ایرانی برای جوانان تولید می‌شود.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر، محصول استودیو هورخش است که با برداشتی آزاد از قصه ضحاک شاهنامه فردوسی ساخته‌شده است. این انیمیشن سینمایی که موفق به دریافت 12 جایزه ملی و بین‌المللی تاکنون شده است در فهرست فیلم‌های واجد شرایط رقابت اسکار 2020 در دو بخش «بهترین انیمیشن» و «بهترین فیلم» قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز