پیام تسلیت معاون سیما در پی شهادت سردار سلیمانی

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۶:۰۵:۱۸
کد خبر: ۹۴۵۱۰۵
پیام تسلیت معاون سیما در پی شهادت سردار سلیمانی
سیدمرتضی میرباقری معاون سیما در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

«ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ»

شهادت سردار رشید و دلاور اسلام سپهبد قاسم سلیمانی، زخمی بزرگ بر دل همه ایرانیان و آزادگان جهان نشاند. هرچند که این رسم همه مردان الهی است که خستگی‌ناپذیر و شجاعانه در سخت‌ترین میدان‌های نبرد، عمر خود را صرف جهاد می‌کنند و دست از طلب شهادت بر نمی‌دارند.

این رادمرد از بازماندگان نسل درخشان شهدای دفاع مقدس بود که طی هشت سال، سلحشورانه اجازه به یغما رفتن ذره‌ای از خاک وطن را ندادند. سپهبد سلیمانی پس از پایان جنگ تحمیلی نیز دست از جهاد برنداشت و به ستاره جبهه مقاومت در منطقه تبدیل شد.

قاسم سلیمانی سلسله جنبان عاشقانی بود که در طلب معشوق، جامه دفاع از حرم پوشیدند و اهریمنان داعشی را به شکست واداشتند. تردیدی نیست که امنیت مثال‌زدنی کشورمان، شکوه و جلال انقلاب اسلامی و صلابت اسلام در جهان، مدیون از خودگذشتگی و مبارزه بی‌امان این سردار عزیز است.

دریغ که شیطان بزرگ باز هم ذلیلانه، قهرمانی دیگر را از ما گرفت، غافل از اینکه شهادت قاسم سلیمانی قطعاً خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب خواهد دمید.

اینجانب شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شهید پرور ایران و خانواده آن سردار گرامی تسلیت عرض می‌کنم؛ ان شاءالله نامش جاودان و راهش مستدام باد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز