مصطفی رزاق‌کریمی:

همه می‌دانند که سردار سلیمانی مقابل داعش ایستاد و آن را نابود کرد

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۴۵۹۵۶
همه می‌دانند که سردار سلیمانی مقابل داعش ایستاد و آن را نابود کرد
مصطفی رزاق‌کریمی با اشاره به مردمی بودن و محبوبیت شهید قاسم سلیمانی تأکید کرد که همه می‌دانند در سال‌های اخیر سردار قاسم سلیمانی مقابل داعش ایستاد و آن را نابود کرد.

مصطفی رزاق‌کریمی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با اشاره به محبوبیت شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: بزرگترین دلیل محبوبیت حاج قاسم سلیمانی مردمی بودنش است. امروز می‌بینیم که از سوی مردم نسبت به این شخصیت شیفتگی بسیاری وجود دارد که در نوع خود بی‌نظیر است.

رزاق‌کریمی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی از همان سال‌های هشت سال دفاع مقدس فردی شناخته شده بود و این اواخر به محبوبیت ویژه‌ای رسید و همه می‌دانند چه کسی مقابل داعش ایستاد. همه او را فردی متواضع و با اراده می‌شناسند و مهم نیست چه عقیده‌ای داریم، چنین شخصیتی می‌تواند برای هر کسی محبوب باشد.

او افزود: شهید قاسم سلیمانی سرباز بزرگ اسلام و رزمنده‌ای واقعی بود. همانطور که او اقشار مختلف مردم را دوست داشت و این علاقه را در سخنرانی‌هایش نیز می‌توان دید مردم نیز از قشرهای مختلف او را دوست دارند. دیشب من در خیابان‌ها قدم می‌زدم، افرادی که شاید از ظاهرشان انتظار می‌رود نسبت به این موضوع بیتفاوت باشند نیز از شهادت این سردار بزرگ متأثر و عذادار بودند. امروز مردم از هر قشری با هر عقیده‌ای از عملکرد آمریکا منزجر هستند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز