«مشهد الیمنی» شبکه العالم می پردازد؛

واکنش ها در یمن به ترور «سرلشگر قاسم سلیمانی» و همراهان وی

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۴۶۰۸۱
واکنش ها در یمن به ترور «سرلشگر قاسم سلیمانی» و همراهان وی
واکنش یمنی ها به عملیات تروریستی جدید ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه که منجر به شهادت «سردار قاسم سلیمانی» و همراهان وی شد، در برنامه امشب «مشهد الیمنی» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این قسمت از برنامه «مشهد الیمنی» کارشناسان سیاسی از موضع یمن در مقابل ترور وحشیانه و بزدلانه آمریکا که منجر به شهادت یکی از مهم ترین چهره های نظامی منطقه، «سردار قاسم سلیمانی» شد، خواهند گفت.

در این برنامه بدان اشاره خواهد شد که جنبش‌ها و احزاب مختلف یمنی با محکوم کردن ترور سردار «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» تصریح کردند که مسیر جهادی محور مقاومت تا نابودی پروژه صهیونیستی-آمریکایی و غربی در منطقه ادامه دارد.

همچنین تاکید خواهد شد که یک پاسخ قوی و قاطع تنها راه حل مقابله با استکبار آمریکا است.

در ادامه به سخنان عبدالمالک الحوثی اشاره خواهد شد که در اظهاراتی عنوان کرده که فداکاری های ناب این شهدای بی گناه، دو عزیز مسلمان. ایرانی و عراقی به عنوان شهدای یک ملت که در نبرد خود برای استقلال و مقابله با استکبار و مقابله با دشمن آمریکایی و اسرائیلی هستند و بذل خون آنها در راه خدا و مستضعفین هدر نمی رو. 

در آخر نیز به جنگ 5ساله تحمیل شده بر یمن و کشتار مردم بی گناه آن به مدت 5 سال و تلاش واشنگتن و متحدانش برای تسخیر یمن اشاره می شود.

مشهد الیمنی» به تهیه کنندگی و کارگردانی عبدالرحمن راجح و اجرای فاطمه عباسی، امشب 15دی ساعت 18 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز