تاثیر تبلیغات در تلویزیون؛

فضای مجازی و تلویزیون در کنار هم تاثیرگذار هستند

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۴۶۱۴۵
فضای مجازی  و تلویزیون در کنار هم تاثیرگذار هستند
مهدی گلستانه درمورد تبلیغات فیلم و سریال معتقد است هم تلویزیون و هم فضای مجازی باید در حوزه تبلیغات فعال شوند.

مهدی گلستانه، کارگردان و تهیه کننده سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در ارتباط با تاثیر گذاری تلویزیون در بحث تبلیغات فیلم‌های سینمایی اظهار داشت: برای تبلیغ فیلم و سریال‌ها، هم به فضای تلویزیون و هم فضای مجازی احتیاج داریم. من به عنوان تهیه کننده تنها به فضای کلان شهرها که به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دسترسی دارند نمی‌توانم اکتفا کنم. در پخش تبلیغات درمیان شهرها، استان‌ها و روستاها تلویزیون همچنان رتبه اول را دارد در نتیجه کنار هم بودن این دو فضا برای مبحث تبلیغ می‌تواند برای ما موثر باشد.

این کارگردان سینما در ادامه بیان داشت: اگر تلویزیون محصولات شبکه نمایش خانگی را تبلیغ کند در فروش آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود و به نظرم می‌تواند میزان فروش آن را افزایش دهد اما متاسفانه تلویزیون شبکه نمایش خانگی را به اشتباه رقیب خود می‌داند. در هیچ کجای جهان تلویزیون دولتی آن کشور، شبکه‌های اینترنتی یا شبکه‌هایی که خارج از فضای تلویزیون رسمی یک کشور تولیدات نمایشی دارند را رقیب خود نمی‌دانند ولی متاسفانه تلویزیون ما، شبکه نمایش خانگی را رقیب خود می‌داند و تا زمانی که این رسانه خانگی را به چشم رقیب ببیند تبلیغ سریال‌ها و برنامه‌های این شبکه را پخش نمی‌کند و اگر بتوانند تمایل دارند تا این شبکه نمایش خانگی در تولید و توزیع محصولات آنچنان موفق هم نباشد.

گلستانه در پایان گفت: نظر شخصی من این است که اگر بودجه محدودی برای تبلیغ محصولم داشته باشم اول برای تبلیغات در تلویزیون و بعد از آن فضای مجازی و در آخر تبلیغات میدانی و محیطی و بیلبوردهای شهری  سرمایه‌گذاری می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز