تست گرفتن بهترین شیوه انتخاب بازیگر است

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۹۴۷۲۲۶
تست گرفتن بهترین شیوه انتخاب بازیگر است
مسعود ردایی تهیه کننده تلویزیون و سینماست. از آثار او می توان به فیلم‌های «مالاریا»، «سه بیگانه»، «سال دوم دانشکده من» و سریال های «تهران پلاک یک» و «عالیجناب» اشاره کرد.

مسعود ردایی، تهیه کننده سینما و تلویزیون، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با این موضوع که شیوه انتخاب بازیگران فیلم اولی به چه صورتی است گفت: ازشیوه‌های گوناگونی می‌توان بازیگر فیلم اولی را انتخاب کرد و این راه ها انتخاب از طریق آموزشگاه و دانشکده‌های هنر و بازیگری، گرفتن تست و اعلامیه عمومی، معرفی از سوی عوامل فیلم همانند کارگردان و گروهش است اما بهترین شیوه انتخاب بازیگر جدید این است که طی یک اعلام رسمی از اشخاصی که توانایی لازم را دارند و کسانی که خواهان بازی در فیلم هستند از طریق شرکت در تست برای انتخاب نقش توانایی خود را نشان دهند و تحت نظر یک بازیگردان که می تواند کمک کند آموزش های اولیه را ببینند این بهترین شیوه است.

او در ادامه افزود: در فیلم «سال دوم داشکنده من» هم از طریق اعلام عمومی افرادی آمدند و تست دادند و اشخاصی که به نقش می خوردند را انتخاب کردیم. قاعدتا بهترین راه تست گرفتن است. اگر بخواهیم فرد جدید ویژهای را در پروژه ای بیاوریم چنین چیزی باید باشد. هنگام پیش تولید «سال دوم دانشکده من» در ابتدا این دیدگاه را داشتم که از بازیگران موجود در سینما و افراد حرفه‌ای استفاده کنیم ولی با توضیحاتی که کارگردان این اثر ارائه کردند شرایط را به سمتی بردند که ما از بازیگران جدیدی استفاده کنیم و بازیگران جدید را هم از طریق اطلاعیه عمومی و تست گرفتن انتخاب کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز