چهره ها در هفته ای که گذشت؛

بغض خانواده هنر هم برای حاج قاسم ترکید/خاطره سیروس مقدم از ملاقات با سپهبد شهید قاسم سلیمانی/صدای ماندگار گنج قارون در بستر بیماری/بازیگر جوان تهیه کننده سینما شد تهیه کننده تلویزیون کارگردان سینما !

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۶:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۴۷۴۶۰
بغض خانواده هنر هم برای حاج قاسم ترکید/خاطره سیروس مقدم از ملاقات با سپهبد شهید قاسم سلیمانی/صدای ماندگار گنج قارون در بستر بیماری/بازیگر جوان تهیه کننده سینما شد تهیه کننده تلویزیون کارگردان سینما !
مجتبی احمدی؛ دبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا_ درهفته ای که گذشت همه اخبار معطوف به شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود و البته خانواده فرهنگ و هنر نیز در واکنش به این حادثه اظهاراتی مفصل و حضوری پررنگ داشتند و به سوگ نشستند.

بی تردید چهره فرهنگی هنری سیاسی و ملی هفته گذشته این مملکت سردار شهید قاسم سلیمانی بود که در این مسیر واکنش هنرمندان نیز مثل همیشه پر و پیمان بود طوری که خانواده هنر در حوزه های مختلف سینما، تئاتر و تلویزیون شهادت این چهره ملی را با اظهار نظرهای مختلف به سوگ نشستند و رفتار دور از انسانیت رئیس جمهور آمریکا را به چالش کشیدند.

بغض علی نصیریان در کنار بسیاری از خانواده تئاتر و توئیت صابر ابر درخصوص رئیس جمهور افسرده آمریکا و دیگر بازیگران سینما و تلویزیون و البته هنرمندان عرصه های مختلف در این باره اجازه نداد هیچ خبری در حوزه فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت به راس اخبار بیاید.

حسین خواجه امیری (ایرج) صدای ماندگار عرصه موسیقی سنتی که صدایش روی  بسیاری از فیلم های فارسی در خاطر همگان است و بسیاری او را با فیلم سینمایی «گنج قارون» می شناسند و البته پدر احسان خواجه امیری روی تخت بیمارستان است و روز گذشته سالار عقیلی با انتشار عکسی مشترک با او و احسان برای این خواننده پیشکسوت آرزوی سلامتی کرد تا «ایرج» هم یکی از چهره های ماندگار هفته گذشته باشد.

سیروس مقدم هم با حضور تلفنی روی آنتن برنامه شبکه یک از دیدارش با سردار سلیمانی و مشورت با ایشان در ساخت سریال «پایتخت5» گفت تا وجه دیگری از شخصیت این مقام ماندگار ملی برای مخاطبان تلویزیون به خصوص طرفداران سریال پایتخت آشکار شود.

بابک حمیدیان برای اولین بار تهیه کنندگی یک فیلم سینمای را به کارگردانی اُکتای براهنی برعهده گرفته تا شمار بازیگرانی که علاقه مند هستند در حوزه تهیه کنندگی نیز قدعلم کنند افزایش پیدا کند.

اسماعیل عفیفه تصمیم دارد فیلم سینمایی «همراه با رگبارهای پراکنده» را به تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری کارگردانی کند تا نام تهیه کننده سریال های «آنام» و «پس از باران» حالا در مقام یک نویسنده و کارگردان نیز مطرح  شود البته این اولین بار نیست که یک تهیه کننده یا نویسنده سینمایی تلویزیونی در مقام کارگردان نیز استعدادش را تست می کند.

نظر شما