همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی:

وحدت و انسجام ملی درشهادت حاج قاسم کمر دشمن را شکست

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۷:۳۹
کد خبر: ۹۴۷۵۶۸
سردار جعفر جهروتی زاده همرزم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در برنامه ی سه شنبه شب 17 دیماه گفت: این روزها با شهادت حاج قاسم دل ها به هم نزدیک شد و دشمن نمی خواست این انسجام و وحدت را در کشور ببیند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه ی شب روایت سه شنبه شب 17 دی ماه میزبان سردار جعفر جهروتی زاده از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

سردار جعفر جهروتی زاده مهمان برنامه ی شب روایت که در دفاع مقدس و عملیات های برون مرزی حضور داشته در خصوص اینکه یکی از افتخارات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پایان داعش بود گفت :داعش نیروهای ورزیده ای و تک تیراندازهای ماهری داشت و سماجت زیادی داشتند یعنی هرچه تلفات می دادند سماجت بیشتری می کردند که ما با دشمنی به سرسختی داعش نجنگیده بودیم. به نظر من شکست داعش ،شکست آمریکا و اسرائیل و همه ی قدرتها و ظالمین منطقه بود.

حاج قاسم با امکانات کم یک اجماعی را در منطقه به وجود آورد و یک انسجام بین شیعه و سنی ایجاد کرد. وهیچ وقت به آن معنا فرماندهی نکرد چون واقعا بسیار مردمی بود. در خط مقدم و هرجا نیاز بود قدم می گذاشت.

همچنین جهروتی زاده در مورد استفاده از نیروهای پیشکسوت دفاع مقدس و جوانان در سپاه قدس توسط سردار سلیمانی توضیح داد:

بچه های دفاع مقدس در آنجا مسئولیت های مختلف داشتند اما جوان ها درست است که جوانهای بعد از جنگ بودند اما فضایی را ایجاد می کردند شبیه فضای شلمچه و خط مقدم و فضای دفاع مقدس.همه ی این معنویات نشات گرفته از چنین فرمانده ای بود و هرجا لازم بود در جمع بچه ها می نشست و با آنها صحبت می کرد.و از فرماندهانی نبود که عقب بنشیند و بگوید کار را انجام دهید لذا حاج قاسم به اعتقاد بنده در همان دوران دفاع مقدس یه شهادت رسیده بود و این چند روز این شهادت را به اثبات رساند.این جمعیت بزرگ در تشییع پیکر ایشان به دلیل مردمی بودن و اخلاص وایمان و تقوای ایشان بود.

مهمان برنامه افزود: وقتی از مدافعان حرم عزیزی شهید می شد برایش فرقی نمی کرد نیروی سپاه است یا بسیجی است یا نیروی فاطمیون. بالای سر شهید قرار می گرفت وبا اوارتباط برقرار می کرد. وقتی پدری که دوبچه یا سه بچه داشت به شهادت می رسید حاج قاسم در حق آنها پدری می کرد و سفارش می کرد مبادا مشکلی داشته باشند چرا که عمدتا این خانواده ها مشکل عاطفی داشتند.

جهروتی زاده همچنین درمورد انتقام خون حاج قاسم اظهار کرد:من قطعا یقین دارم که سپاه پایداران این انتقام را می گیرد اما آن چیزی که از همه مهم تر است این است که امروز با شهادت حاج قاسم خیلی از مشکلات کشور حل شد، دل ها به هم نزدیک شد و شکاف ها برداشته شد ،همه ها با هر گرایشی کنار همدیگر قرار گرفتند. با حضور مردم دشمن کمرش شکست و نمی خواست این وحدت را درکشور ببیند ولی با شهادت این مرد بزرگ این انسجام را دید و قطعا از این به بعد دشمن شروع می کند به شایعه پراکنی و از هر ابزاری استفاده می کند تا کشور را به حالت سابق برگرداند.

همرزم شهید جهروتی زاده در مورد سردار قاآنی جانشین سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد:چند ساعت بعد از شهادت حاج قاسم مقام معظم رهبری حکمی را دادند که به جا بود و یقین دارم که سردار قا آنی حاج قاسم دیگری هستند و با همان کیفیت مسیری را حاج قاسم رفتند ادامه می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز