«العین الاسرائیلیه» شبکه العالم واکاوی می کند؛

واهمه صهیونیست ها از واکنش ایران به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۳:۳۱
کد خبر: ۹۴۷۷۶۰
واهمه صهیونیست ها از واکنش ایران به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی
نگرانی رژیم صهیونیستی از چگونگی پاسخ ایران در واکنش به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، موضوع مورد بحث این قسمت از برنامه «العین الاسرائیلیه» شبکه العالم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «العین الاسرائیلیه» با دعوت از دکتر وسام حماده؛ نویسنده سیاسی، ترس و واهمه رژیم صهیونیستی از چگونگی عکس العمل ایران در پاسخ به ترور شهید حاج قاسم سلیمانی را تشریح خواهد کرد.

دکتر حماده در ارزیابی خود ضمن تسلیت به محور مقاومت برای شهادت دو فرمانده عالیقدر، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، آنان را نماد کامل مبارزه با تکفیری ها و همه تروریست های قرن بیست و یک معرفی خواهد کرد. 

وی پاسخ گویی ایران به این جنایت آمریکا، را از طریق پاسخ های متعدد برای ضربه زدن به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی به شکل های مختلف عنوان می کند که بسیاری از فرماندهان نظامی ایران هم به آن اشاره کرده اند. 

جمهوری اسلامی ایران، امروز چهارشنبه پایگاه «عین الاسد»، محل استقرار شمار زیادی از نظامیان آمریکایی در خاک عراق را مورد هدف حملات موشکی خود قرار داد.

«العین الاسرائیلیه» محصول دفتر العالم در بیروت است که با اجرای حنان ضیا، تهیه می شود. این برنامه امشب 18دی، ساعت 21 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز