غایبان مطرح سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر!

۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۱:۰۱
کد خبر: ۹۴۸۴۲۹
غایبان مطرح سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر!
با اعلام اسامی فیلم های پذیرفته شده در جشنواره فیلم فجر، مهم‌ترین غایبان جشنواره امسال به چشم می خورند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان که بسیاری از علاقه مندان سینما در انتظار تماشای آن در جشنواره فیلم فجر بودند را می توان بزرگترین غایب فیلم های بخش سودای سیمرغ دانست. طبق شنیده ها، بعید به نظر می‌رسد که این فیلم به دلیل کیفیت پایین از جشنواره کنار گذاشته شده باشد.

فیلم «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت الله دیگر غایب بزرگ لیست فیلم های بخش سودای سیمرغ می باشد. دبیرخانه جشنواره فیلم فجر با ارائه مستنداتی دعوای مالکیتی این فیلم را علت غیبت این فیلم عنوان کرد. دبیرخانه جشنواره اعلام کرد در صورت رفع مشکلات حقوقی این فیلم هیئت بازبینی مجددا امکان حضور این فیلم را بررسی خواهد کرد.

فیلم آشغال های دوست داشتنی اصل به کارگردانی محسن امیریوسفی از دیگر غایبان جشنواره می باشد. این کارگردان که با اضافه کردن ۵۵ دقیقه به فیلم آشغال های دوست داشتنی نسخه جدیدی با نام آشغال های دوست داشتنی اصل، قصد حضور در جشنواره داشت. حضور بهروز وثوقی به عنوان بازیگر در این فیلم جنجال ها و واکنش های زیادی ایجاد کرد. ستاد جشنواره فیلم فجر حاضر به نمایش این فیلم برای هیئت انتخاب نشدند.

فیلم «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد که فیلم قبلی او به نام «تابستان داغ»، با استقبال خوبی مواجه شده بود، به عنوان آخرین فیلم در لیست رزرو جشنواره حضور دارد. می توان با اطمینان از غایب بودن این فیلم در جشنواره صحبت کرد.

شنیده می شود علت خروج این فیلم از لیست فیلم‌های بخش سودای سیمرغ امسال، سوژه بسیار ملتهب آن است.

داریوش مهرجویی با فیلم لامینور و شهرام مکری با فیلم جنایت بی دقت از مهمترین غایبان جشنواره امسال می باشند که البته علت غیبت این دو فیلم عدم علاقه کارگردان‌هایشان به حضور فیلم‌هایشان در جشنواره می‌باشد. 

ستاره بازی هاتف علیمردانی، گورکن به کارگردانی کاظم مولایی، سگ بند به کارگردانی مهران احمدی، سبز سفید قرمز به کارگردانی محمد حسین لطیفی، دست انداز ساخته کمال تبریزی از دیگر غایبان بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز