«تریبون» از شبکه سحر می پردازد؛

بازتاب شهادت سردارسپهبد «قاسم سلیمانی» در رسانه ها

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۲:۱۲
کد خبر: ۹۴۸۷۴۱
بازتاب شهادت سردارسپهبد «قاسم سلیمانی» در رسانه ها
جنایت آمریکا در ترور و شهادت سردارسپهبد «قاسم سلیمانی» در میان مطبوعات و رسانه های خبری و اجتماعی منطقه بالکان بازتاب گسترده ای داشت. برنامه «تریبون» از کانال بالکان شبکه سحر به این موضوع می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ صبح روز جمعه 13 دی ماه درپی حمله هوایی نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و چندین تن از همراهان وی از جمله فرماندهان و رزمندگان جنبش «حشد الشعبی» به شهادت رسیدند. در برنامه زنده و 25 دقیقه ای «تریبون» نگاهی اجمالی خواهد شد به اقدامات تاثیرگذار این فرمانده بزرگ در پایان دادن به نفوذ و گسترش سیطره داعش در منطقه و جهان ، ابعاد حقوق بشری این ترور دولتی ، عملکرد و حضور آمریکا در منطقه و مخالفت های داخلی هنرمندان و سیاست مداران آمریکایی به این اقدام نظامی پنتاگون.

همچنین پخش نماهنگی مناسبتی با موضوع شهادت سردار سلیمانی و پخش گزارشی از برگزاری مراسم سوگواری آن شهید در مناطق مختلف شهر سارایوو و بالکان از بخش های دیگر این برنامه است.

«تریبون» شنبه 21 دی ساعت 16:30 به وقت تهران با سردبیری و اجرای عادل حاجی محمداویچ و تهیه کنندگی محسن جعفری بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز