«نقطه تواصل» شبکه العالم می پردازد؛

ادامه بازتاب ترور سردار شهید قاسم سلیمانی در شبکه های اجتماعی بحرین

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۳۷:۳۵
کد خبر: ۹۴۸۸۰۷
ادامه بازتاب ترور سردار شهید قاسم سلیمانی در شبکه های اجتماعی بحرین
سرتیتر خبرهای شبکه های اجتماعی بحرین، ابراز احساسات نسبت به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و خشم مردم بحرین به ترور ناجوانمردانه آن شهید بزرگوار، در برنامه «نقطه تواصل» العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ابراهیم المدهون، کارشناس سیاسی بحرینی در خصوص شخصیت سردار سلیمانی و واکنش کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به شهادت وی، مطالبی را بیان خواهد کرد.

المدهون همچنین از سردار سلیمانی به عنوان یک شخصیت برجسته بین المللی یاد خواهد کرد که هیچ کس نتوانسته به طور واقعی ابعاد گوناگون شخصیت و مبارزات او را بشناسد.

وی ضمن اشاره به کمک های شایان سردار سلیمانی به مردم مظلوم و جنگ زده منطقه،علت به شهادت رساندن وی از سوی آمریکا را همین موضوع می داند.

کارشناس برنامه «نقطه تواصل» در آخر ضمن ابراز تالم قلبی از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی می افزاید؛ درست است که سردار سلیمانی به شهادت رسیده و قلب های ما از این قضیه ناراحت است، ولی شهید سپهبد سلیمانی آرزوی شهادت داشت و شهادتش به دست پست ترین مردمان روی زمین یعنی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار انجام شد و شهید سلیمانی در قلوب مردم بحرین و تمام مظلومان جهان جای دارد.

«نقطه تواصل» با اجرای جیهان عبدالنبی بدران، تهیه شده در دفتر شبکه العالم در بیروت، امشب 21دی، ساعت20 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز