«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر بررسی می کند؛

سردارسپهبد شهید قاسم سلیمانی محبوب قلوب مردم جمهوری آذربایجان

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۱:۱۸
کد خبر: ۹۵۰۹۹۴
سردارسپهبد شهید قاسم سلیمانی محبوب قلوب مردم جمهوری آذربایجان
اعلام همبستگی و حمایت افکار عمومی و اقشار مختلف مردم کشور آذربایجان و برگزاری مراسم سوگواری به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نشانگر محبوبیت روزافزون این سردار اسلام در ورای مرزهای ایران است. برنامه «میزگرد سیاسی» از کانال آذری شبکه سحر به این موضوع می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ابراهیم ابراهیمی تحلیل گر مسائل سیاسی در استودیوی برنامه «کمپاس» از تهران به تلاش رسانه های مغرض و صهیونیستی برای تخریب چهره سردار شهید قاسم سلیمانی که نتیجه ای کاملا معکوس داشته می پردازد و شاهد این امر را برگزاری مراسم سوگواری شهادت سردار سلیمانی توسط اقشار مختلف مردم در پایتخت و شهرهای دیگر کشور آذربایجان و سایر مناطق جهان عنوان می کند.

همچنین میرمهدی دارآفرین به عنوان کارشناس مسائل بین المللی در باکو ضمن برشمردن خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در کمک به ارتش آذربایجان برای مقابله با تجاوز ارمنستان ، تعصب دو ملت ایران و آذربایجان به یکدیگر در برهه های مختلف تاریخی را مرور کرده و برلزوم استفاده از این سرمایه بزرگ معنوی برای بسط روابط بین دولت ها تاکید می کند.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) چهارشنبه 25 دی ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای محمدرضا مهرافزا و تهیه کنندگی قهرمان نورانی در مدت زمان 30 دقیقه بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز